دستگیری کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی سهام در شاهرود

فرمانده انتظامی استان گفت: فردی که در شهرستان شاهرود با شیوه و شگردی خاص از ۲ نفر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 100 میلیاردی سهام در شاهرود

سردار جلیل موقوفه ئی در گفت وگویی اظهار داشت: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی رسیدگی به موضوع در دستور کار انتظامی بخش بسطام شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با ادعای داشتن نفوذ در بخش خریداری سهام و پرداخت چند برابری سود فعالیت کرده است، ادامه داد: متهم در قبال خریداری سهام از مالباختگان به آنان چک بانکی داده که پس از معامله شاکیان متوجه خالی بودن حساب وی شدند.

سردار موقوفه ئی از شناسایی سریع متهم و محل اختفای وی توسط پلیس خبر داد و افزود: در نهایت ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی از اعتراف متهم به کلاهبرداری از شکات خبر داد و اظهار داشت: از شاکیان 100 میلیارد ریال کلاهبرداری شد که پرونده تکمیل و تلاش ها برای شناسایی سایر مالباختگان احتمالی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان به شهروندان توصیه کرد : قبل از انجام هر گونه معامله ، تحقیقات لازم در خصوص صحت و سقم موضوع انجام و از مراکز معتبر و ذی صلاح استعلامات لازم را دریافت نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر