عکس ؛ مدافع پرسپولیس درخواست جدایی داد!

عبدالکریم حسن با انتشار پیامی در فضای مجازی، درخواست جدایی‌اش از پرسپولیس و بازگشت به کشور قطر را مطرح کرد.

عکس ؛ مدافع پرسپولیس درخواست جدایی داد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالکریم حسن مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس که صحبت‌های زیادی مبنی بر جدایی‌اش از جمع سرخپوشان مطرح می‌شود، امروز با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش خواستار موافقت باشگاه پرسپولیس با بازگشتش به لیگ فوتبال قطر شد.

عبدالکریم در صفحه خود به زبان فارسی نوشت: «سلام می‌کنم به مدیران و تمام هواداران بزرگ پرسپولیس. من یک نیم فصل فوق العاده را با پرسپولیس تجربه کردم، هفته‌هایی تکرارنشدنی. جو هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در فوتبال دنیا کم‌نظیر است و این همه مهر و محبت و همدلی را در تیم‌های دیگر کمتر می‌توان دید.

اما حالا خداوند متعال سرنوشتی را برای من رقم زده تا بعد از سال‌ها در کشور خودم فوتبال بازی کنم. فرصتی که هرگز دوست ندارم آن را از دست بدهم. از این رو از باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌خواهم تا با من همکاری کرده و اجازه بدهد تا از این فرصت استفاده کنم.

می‌دانم و خوب هم می‌دانم که جدایی سخت است و برای من که چنین تجربه‌ای را داشتم سخت‌تر، اما امیدوارم باشگاه پرسپولیس این فرصت را به من بدهد تا به کشورم برگردم و برای یکی از باشگاه‌های کشورم بازی کنم. در انتظار پاسخ نهایی مدیران باشگاه پرسپولیس خواهم بود. هیچوقت فراموش‌تان نمی‌کنم.»

2056857

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر