خدمتگزار عشایر و محرومان در هرنقطه ای هستیم

مسئول گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی گفت: این گروه در زمینه های بهداشتی، پزشکی، داروئی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.

خدمتگزار عشایر و محرومان در هرنقطه ای  هستیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، محسن وصال مسئول گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این گروه جهادی در سال 1401 با هدف کمک به بهداشت و درمان مناطق محروم و صعب العبور شهرستان لردگان تشکیل شد.

وی افزود: گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی در زمینه های بهداشتی، پزشکی، داروئی، آموزشی و درمانی به صورت رایگان خدمات رسانی می کند.

مسئول گروه جهادی شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: از زمان تاسیس گروه جهادی هر ساله در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و با همکاری پزشکان،کارشناسان و دندانپزشکان خدمات رایگان به مردم عشایری و کم برخوردار ارائه می شود.

وصال اضافه کرد: این گروه جهادی را پزشک عمومی، دانپزشک، ماما، کارشناس مبارزه با بیماری ها، کارشناس سلامت و روان، کارشناس بهداشت محیط، پرستار،مراقب سلامت و تیم داروئی همراهی می‌کند.

به گفته وی : با کمک خداوند متعال و همراهی تیم سلامت و درمان در همه نقاط کم برخوردار و صعب العبور شهرستان حضور خواهیم یافت و مردم آنجا را تحت درمان و پیگیری های بهداشتی قرار خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر