رونمایی از تیم فصل آینده سردار آزمون!

بعد از کش و قوس‌های فراوان به نظر می‌رسد بالاخره معمای بزرگ سردار آزمون حل شده است.

رونمایی از تیم فصل آینده سردار آزمون!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شایعات زیادی درباره آینده سردار آزمون، مهاجم ایرانی، به گوش می‌رسد. تا جایی که حتی برخی از این شایعات به حضور او در باشگاه تراکتور اشاره داشتند که کاملاً نادرست بوده و آزمون هیچ برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

به نقل از ورزش سه، همچنین، او چند پیشنهاد از تیم‌های حوزه خلیج فارس دریافت کرده که به نتیجه نرسیده‌اند. پیشنهاد سویا از لالیگا همچنان پابرجاست، اما بند آزادسازی 12 میلیون یورویی آزمون مانع بزرگی برای انتقال او به هر تیمی است.

باشگاه لورکوزن تاکنون اعلام کرده که هر تیمی که خواهان جذب آزمون است، باید این بند آزادسازی را بپردازد. این موضع‌گیری سخت‌گیرانه، جدایی آزمون از لورکوزن را بسیار دشوار کرده و موضوع انتقال او به بن‌بست خورده است. احتمال ماندن این مهاجم ایرانی در لورکوزن بیشتر از هر احتمال دیگری به نظر می‌رسد، مگر اینکه تیمی تا روزهای پایانی نقل و انتقالات بند آزادسازی او را پرداخت کند یا لورکوزن از مواضع خود کوتاه بیاید که هر دو حالت بعید به نظر می‌رسد.

در صورت ماندن در لورکوزن، آزمون با چالش‌های زیادی مواجه خواهد شد. خط حمله لورکوزن با ترافیک بالایی مواجه است و ممکن است به سختی به او بازی برسد. برای تغییر این وضعیت، آزمون باید به فرم فوق‌العاده خود بازگردد و نظر ژابی آلونسو، سرمربی تیم، را جلب کند.

ماندن آزمون در لورکوزن به معنای این است که او باید در رقابتی سخت با دیگر مهاجمان تیم شرکت کند. بازگشت به فرم خوب و اثبات توانایی‌هایش می‌تواند او را به یکی از انتخاب‌های اصلی آلونسو تبدیل کند.

به طور کلی، آینده آزمون در لورکوزن به عملکرد او در تمرینات و مسابقات پیش‌رو بستگی دارد. بازگشت به روزهای اوج و عملکرد عالی در تمرینات می‌تواند مسیر موفقیت او را هموار کند و او را به یکی از بازیکنان کلیدی تیم تبدیل نماید.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر