ببینید ؛ روایتی متفاوت از زندگی شیخ حسین انصاریان

فیلم «آشنای ناآشنا» روایتی متفاوت از زندگی و سلوک علمی استاد حسین انصاریان روی آنتن شبکه چهار سیما رفت.

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، فیلم مستند «آشنای ناآشنا» روایتی متفاوت از زندگی و سلوک علمی استاد حسین انصاریان است که پخش آن از 28 تیرماه در شبکه چهار سیما آغاز شده است و در چندین قسمت پخش خواهد شد.

قسمت اول مستند را می‌توانید اینجا بینید.

در این فیلم چهره‌هایی چون احمد واعظی، محمد اسفندیاری، محمدعلی مهدوی‌راد، منوچهر صدوقی‌سها، محمد انصاریان، امیر انصاریان و سید ضیاالدین پورمحمودیان درباره جایگاه استاد انصاریان در سپهر حکمی، عرفانی و قرآن پژوهی سخن گفته‌اند.

محراب محمدزاده،‌ کارگردان مستند می‌گوید: «در این فیلم تلاش کرده‌ایم در کنار توجه به خدمات استاد در عرصه تبلیغ و خطابه، به مدد روایت شیرین و شنیدنی‌ ایشان و گفتارهای جمعی از استادان برجسته حوزه و دانشگاه، نگاه دقیق و جامعی به میراث مکتوب استاد انصاریان که دربردارنده فهرست بلند بالایی از تالیفات حکمی، عرفانی، تفسیری و ترجمه متون مهم اسلامی - شیعی است، داشته باشیم.»

این مستند، بیست و یکمین فیلم از مجموعه مستندهای «آیینه عمر» است که به کوشش گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما و به تهیه‌کنندگی صدرا صدوقی و کارگردانی محراب محمدزاده تولید شده است. در قالب مجموعه مستندهای «آئینه عمر» زندگی، سلوک علمی و فرهنگی و میراث پژوهشی 26 چهره نامدار حوزه علوم انسانی، فرهنگ و هنر ایران به تصویر کشیده شده است. این مجموعه مستند پنجشنبه‌ها ساعت 19:00پخش و جمعه‌ها ساعت 12:30 تکرار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر