گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه عمان درباره حادثه تروریستی مسقط

سرپرست وزارت امور خارجه ایران امروز در تماس تلفی با وزیر امور خارجه عمان، شهادت چند نفر در حادثه تیراندازی هفته گذشته در مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) در مسقط را تسلیت گفت.

گفت‌وگوی تلفنی علی باقری با وزیر خارجه عمان درباره حادثه تروریستی مسقط

به گزارش خبرآنلاین، وزارت خارجه عمان اعلام کرد امروز دوشنبه «بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان پیام تلفنی از «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه ایران درباره حادثه تروریستی هفته گذشته در یکی از شهرستان‌های استان مسقط دریافت کرده است.

در بیانیه وزارت امور خارجه عمان آمده است: علی باقری در تماس تلفنی با بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی، شهادت یک نیروی امنیتی و چند غیرنظامی در جریان حادثه تیراندازی در مراسم عزاردان حسینی در منطقه الوادی الکبیر واقع در مسقط را تسلیت گفت.

در ادامه بیانیه آمده است: دو طرف بر اهمیت حفظ ارزش‌های تسامح، احترام و آزادی در انجام مناسک دینی و همچنین مواضع قاطع دو کشور در رد تروریسم و محکوم کردن اقدامات تجاوزکارانه اسرائیل و حملات اخیر آن به خاک یمن تأکید کردند.

دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین آخرین تحولات نوار غزه و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

بیست و ششم تیرماه، موکب عزاداران حسینی در منطقه «الوادی الکبیر» استان مسقط هدف حمله مسلحانه تروریستی قرار گرفت.

پلیس مسقط با انتشار بیانیه‌ای ضمن تأیید این حمله مسلحانه اعلام کرد در جریان تیراندازی به عزاداران حسینی، 6 نفر شهید و 28 تن دیگر از ملیت‌های مختلف زخمی شده‌اند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر