تندروها این توصیفات رهبر انقلاب درباره ظریف را حتما بخوانند +جزئیات

رهبر انقلاب در سال ۹۸ فرموده بودند: آقای دکتر ظریف و همکارانشان آزمون خوبی از سر گذراندند. احساس قدرت و نشستن در مقابل ۶ قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره‌کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود.

تندروها این توصیفات رهبر انقلاب درباره ظریف را حتما بخوانند +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استفاده از القاب، جملات و تعابیر خیر برای روسای جمهور کشور و سایر شخصیت های سیاسی و حتی غیر سیاسی همواره از سوی رهبر انقلاب وجود داشته است.

بنا به روایت ایسنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در دولت یازدهم و دوازدهم از جمله چهره هایی است که رهبر انقلاب او را با تعابیر مثبتی یاد کرده است.

«آقای دکتر ظریف و همکارانشان آزمون خوبی از سر گذراندند. احساس قدرت و نشستن در مقابل 6 قدرت جهانی، دفاع از اهداف و تثبیت حضور و وجود خود به طرف‌های مقابل، از جمله نقاط قوت مذاکره‌کنندگان کشورمان در مذاکرات هسته‌ای بود. تدین، مهم‌ترین نقطه‌ی قوت آقای ظریف است و بنده مکرر برای شما عزیزان دعا می‌کنم.» دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور با رهبر انقلاب -98/8/10

آقای ظریف - دوست عزیز ما - هم اینجا تشریف دارند. دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب - 97/6/7

خود وزیر محترم خارجه، چون انسان متدینی است، انسان باوجدانی است و انسان صاحب احساس مسئولیت است، خود ایشان هم این اعتراض(نقض روح برجام توسط کشورهای غربی) را دارد می‌کند. دیدار مسئولان نظام با رهبر انقلاب - 96/3/22

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر