میزبانی بازی‌های تیم ملی روی هوا!

با تعمیرات ورزشگاه آزادی میزبانی تیم ملی ایران به مشهد یا اصفهان منتقل خواهد شد.

میزبانی بازی‌های تیم ملی روی هوا!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بحث تعمیر و تجهیز ورزشگاه آزادی باعث شد تا میزبانی تیم ملی در این ورزشگاه محقق نشود، این موضوع باعث نگرانی مسئولان فدراسیون فوتبال شد.در این بین مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص از دست رفتن میزبانی تیم ملی هشدار و اعلام کرد که در صورت از دست دادن میزبانی این احتمال وجود دارد که این بازی 3-0 به سود قرقیزستان اعلام شود. این تهدید باعث شد تا مدیران فدراسیون فوتبال به دنبال ورزشگاه جایگزین باشند که البته با توجه به شرایط نه چندان مناسب ورزشگاه ها در استان های دیگر معرفی ورزشگاه دیگر کار آسانی نبود.

به همین دلیل قرار بر این شد تا فدراسیون فوتبال در خصوص ورزشگاه جایگزین جلسه ای برگزار کند تا ظرف 24 ساعت دیگر تکلیف مکان برگزاری این دیدار مشخص شود. در این شرایط شنیده می شود که مسئولان فدراسیون در نظر دارند تا از بین 2 ورزشگاه نقش جهان و امام رضا (ع) یکی را به عنوان جایگزین ورزشگاه آزادی معرفی کنند.

بر همین اساس قرار بر این است تا مسئولان فدراسیون با شورای تامین استان های اصفهان و خراسان رضوی جلسه ای برگزار کنند تا شرایط برگزاری دیدار با قرقیزستان در این ورزشگاه محیا شود. ورزشگاه امام رضا و نقش جهان شرایط جانمایی VAR و حضور بانوان را دارند، به همین دلیل این ورزشگاه ها گزینه مناسبی برای برگزاری این دیدار هستند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر