اطلاعات دارویی کپسول کربوفایت و نکات مصرف این دارو

کپسول کربوفایت را در این بخش به صورت کامل برایتان بررسی می کنیم و عارضه های آن را که ممکن است برای هر فردی ایجاد شود را برایتان می نویسیم. برای دریافت اطلاعاتی بیش تر در این زمینه همراه ما باشید.

اطلاعات دارویی کپسول کربوفایت و نکات مصرف این دارو

دانستن اطلاعات دارویی کپسول کربوفایت به شما کمک مکی کند تا با عارضه های این دارو نیز آشنا شده و در صورت نیاز بهتر است قبل از این که از این داروی لاغری استفاده کنید این مورد را با متخصص درمیان بگذارید. در ادامه اطلاعاتی بسیار خوب و مفید در این زمینه به شما خواهیم داد تا با تاین مورد آشنا شوید.

لاغری با داروی کربوفایت

کپسول کربوفایت

این داروی لاغری و یا به اصطلاح قرص لوبیا سفید می تواند تاثیرات بسیار زیادی بر روی تناسب اندام ها داشته باشد و لاغری و چربی سوزی را در افراد افزایش می دهد. این ماده دارای عصاره ای از لوبیا سفید و کروم پیکولینات می باشد و باعث کاهش جذب کربوهیدرات ها می شود و می تواند سلامت عمومی شما را ارتقا بدهد. در واقع این دارو می تواند تنها با مهار کردن جذب کربوهیدرات ها

عصاره ای از لوبیای سفید که در این دارو وجود دارد می تواند بر هضم نشاسته نیز کمک کند و در نهایت باعث کاهش وزن می شود. این مورد برای افراد دیابتی نیز بسیار خوب می باشد و می توان باعث کاهش قند در این افراد شود. این دارو بیش تر بر روی بافت های چربی دور باسن و کمر و سینه تاثیر دارد و می تواند باعث بهبود اندام شما شود و همچنین با کاهش جذب در بدن می تواند تاثیرات بسیار زیادی داشته باشد.

خاصیت های این دارو

این دارو سرشار از فواید برای بدن می باشد و همانطور که می دانید لوبیا سفید دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و خواص زیادی برای بدن دارد ولی باید در نظر داشته باشید که این فواید برای همه افراد و همه شرایط مفید نمی باشد. در ادامه خاص این دارو را برایتان مورد بررسی قرار خواهیم داد.

این دارو با مهار کردن جذب کربوهیدرات نمی گذارد تا مواد اضافی در بدن جمع شده و مانع از چاقی می شود. در واقع این مورد به عنوان مهار کننده جذب نشاسته هم عمل می کند و بسیار خوب خواهد بود و می تواند سیستم گوارشی شما را بهبود بخشد.

فواید استفاده از کربوفایت

ترکیبات موثر در این کپسول

  • عصاره لوبیا سفید از مهم ترین ترکیبات درون این کپسول ها می باشد و در یک مطالعه بالینی ثابت شد که این مورد می تواند منجر به کاهش وزن در آن ها شده و توده های چربی بسیار کم تری نسبت به گروه گواه داشتند. استفاده مداوم از لوبیا سفید می تواند منجر به پیشگیری از دیابت نوع دوم شده و با خطرات دیابت ارتباط عکسی دارد و می تواند آن ها را مهار نماید.
  • عصاره لوبیا سفید موجود در این قرص دارای آنزیمی می باشد که می تواند بر روی گوارش تاثیرات زیادی داشته باشد و کاهش فعالیت این مدل از آنزیم ها باعث می شود تا هضم کربوهیدرات ها در بدن مختل شده و طولانی تر شود و در نهایت شما دیر تر احساس گرسنگی می کنید.
  • کروم از دیگر موادی می باشد که در این مورد وجود دارد و این ماده معدنی در متابولیسم بدنی نقش عمده و مهمی دارد و برخی از مطالعات در این زمینه نشان داده اند که کروم به چند روش می تواند باعث کاهش وزن شود.  یکی از روش ها این است که انسولین را تنظیم می کند و با کارآیی درستش آن را جایگزین خواهد کرد و روش دیگر این است که این ماده می تواند سیری را افزایش داده و دیر تر فرد احساس گرسنگی می کند و این مورد دارای اهمیت بالایی در لاغری است و نوع دیگر تاثیر گذاری این ماده بدین شکل می باشد که انرژی بدنی تان را افزایش می دهد و شما در حین استراحت نیز دارای متابولیسم بالایی خواهید بود.

کپسول کربوفایت

نحوه استفاده از این دارو

این دارو باید زیر نظر متخصص برایتان تجویز شود زیرا امکان دارد شما بیماری خاصی داشته باشید و امکان دارد این دارو تداخلاتی با دارو های مصرفی تان داشته باشد از این رو دارای اهمیت است ولی اگر اگر بیماری خاصی ندارید و فکر می کنید این دارو برای شما بدون مشکل می باشد باید 20 الی 30 دقیقه قبل از هر وعده غذایی یا میان وعده ها یک عدد از این قرص ها بخورید و نباید روزانه بیش تر از 6 عدد قرص مصرف شود زیرا عارضه های جانبی اش گریبانگیر شما خواهد شد.

شرایط نگهداری

کپسول کربوفایت را باید در جایی خشک و خنک و دور از دسترس کودکمان نگه داری کنید و یادتان باشد که نور مستقیم خورشید نباید به این دارو به مدت زمان طولانی بخورد در غیر این صورت دارو فاسد خواهد شد و تاثیر گذاری اش را از دست می دهد.

نکته : بهتر است قبل از استفاده از این دارو با متخصصان تغذیه مشورت کنید.

ممنوعیت ها و احتیاط های دارویی

جالب است بدانید که مادران شیر ده و افراد باردار نباید از این دارو استفاده کنند و این مورد برای آن ها مجاز نخواهد بود زیرا این دارو می تواند بر روی جنین و نوزاد تاثیراتی داشته باشد و این تاثیرات می تواند در آینده بلای آن ها بد باشد. همچنین این دارو را نباید برای افرادی که آلرژی دارند و کودکان و افراد مبتلا به سوء جذب تجویز نمایید.

موارد استفاده از کربوفایت

عوارض جانبی

کپسول کربوفایت همانند سایر دارو های شیمیایی نمی باشد و بسیار ایمن خواهد بود و جالب است تا این موضوع را بدانید که اگر آن را درست و به موقع مورد استفاده قرار دهید و زیر نظر متخصص باشید هیچ عارضه ای شما را تهدید نخواهد کرد. این دارو برای کاهش قند خون مناسب می باشد و افراد دیابتی نیز می توانند از این مورد بسیار استفاده کرده و با خیال راحت تری غذا بخورند. اگر این دارو را برای مدت زمان مشخص و به صورت درست و تجویز شده مورد استفاده قرار دهید عارضه هایی مانند نفخ، اسهال و تولید گاز در روده را مشاهده نمی کنید و البته این ها عارضه هایی هستند که به مرور زمان از بین می روند و نیازی به نگرانی در این زمینه نمی باشد.

تداخلات دارویی

کپسول کربوفایت از دارو های شیمیایی می باشد و می تواند تاثیرات بدی را بر روی بدن افرادی که داروی وارفارین و سایر رقیق کننده های خون را استفاده می کنند بگذارد و به هیچ عنوان استفاده از این دارو با رقیق کننده های خون توصیه نمی شود.

کپسول کربوفایت

یادتان نرود که این مطلب تنها برای آگاهی بخشی بیش تر به شما عزیزان می باشد و شما نباید این مورد را برای تجویز نسخه مورد استفاده قرار دهید و تنها باید اطلاعات خود را در مورد دارو های تجویز شده بالا برده و در نهایت یادتان باشد که کپسول کربوفایت برای چه افرادی مضر بوده و چه دارو هایی با این دارو تداخل دارد. در ادامه می توانید اطلاعاتی دیگر در مورد کپسول اورانوفین و کپسول تیموژل نیز کسب کنید و برای این کار کافی است تا از لینک های داده شده استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر