یادواره ای برای قدرشناسی از شهدای رسانه لرستان

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان با خانواده های شهیدان محمود صارمی و حجت اله یخچالی در بروجرد دیدار کردند .

یادواره ای برای قدرشناسی از شهدای رسانه لرستان

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در این دیدار سید احمد موسوی دبیر انجمن در ابتدا ضمن معرفی فعالیتهای انجمن در حوزه رسانه به برگزاری یادواره شهدای رسانه در استان پرداخت و گفت : شهید صارمی از شهدای شاخص کشور است که بواسطه شهادتش،  به رسانه ها عزت دوچندان بخشید و  با خون خود روز خبرنگار را در تقویم کشور گنجاند . 

وی گفت : همچنین شهید حجت اله یخچالی از دیگر شهدای رسانه بروجرد است که در کار فیلمبرداری تبحر و مهارت خاصی داشته است.

موسوی ادامه داد :علاقه و شوق به حرفه فیلمبرداری باعث شد شهید یخچالی اصرار به اعزام به جبهه حق علیه باطل نماید و روایت های خطوط مقدم را به روایت تصویر درآورد که او نیز در این راه مقدس به افتخار شهادت نائل آمد . 

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان تصریح کرد: باتوجه به تعداد 9 شهید لرستان در حوزه رسانه ما را بر آن داشت که بفکر برگزاری یادواره شهدای رسانه بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا باشیم .

 وی افزود: خوشبختانه پس از تصویب این طرح  در نشست رسمی هیئت مدیره ، جلسات مکرری را با حضور مدیران کل مربوطه برگزار کردیم تا مقدمات برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان در خور شأن شهدا برگزار گردد . 

سید احمد موسوی تاکید کرد : با تلاش ها و پیگیری های مکرر انشالله یادواره شهدای رسانه لرستان در دهه سوم مردادماه جاری با حضور اقشار مختلف و خانواده های شهدا در خرم‌آباد برگزار خواهد شد ‌ . 

در ادامه این دیدار محدثه مقدم رییس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان نیز ضمن احترام به مقام شامخ شهدا گفت : افتخار ما لرستانی ها به شهید محمود صارمی و دیگر شهدای رسانه است که روز خبرنگار در کشور با خون شهید محمود صارمی به ثبت رسید . 

وی افزود: بعنوان بانوی رسانه ای کشور  در سخنرانی در حضور رییس جمهور شهید افتخار داشتم که اعلام نمودم از دیار شهید محمود صارمی آمده ام از دیاری که مسبب نامگذاری روز خبرنگار در کشور شد . 

مقدم ادامه داد: اولویت انجمن قدم نهادن در راه ایثار و شهادت است در سنوات گذشته نیز و در جایگاه های مشابه در حد توان اقدامات مطلوبی همچون ساخت سردیس شهید صارمی و چند مورد دیگر  را انجام و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا به سرانجام رساندیم . 

رییس انجمن فعالان رسانه ای لرستان با بیان اینکه مادران و خانواده‌ای شهدا بایستی روایت گر خاطرات و روحیات شهدا برای نسل ما باشند اظهار داشت : از خصوصیات شهدا برای الگو قراردادن در زندگی  امروز می بایست نهایت استفاده را ببریم و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم. 

محدثه مقدم اطهار داشت :  دیدار با خانواده های شهدا بمنظور قدرشناسی از آنها و استفاده از نظرات و پیشنهادات این عزیزان در راستای برگزاری باشکوه یادواره شهدای رسانه خواهد بود .

در ادامه این دیدارهای جداگانه خانواده های شهید صارمی و یخچالی هر کدام ضمن خیر مقدم به اعضای انجمن ، اقدام آنها را در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا قابل تحسین و تقدیر دانستن و این اقدام انجمن را در استان بی سابقه اعلام نمودند و آمادکی خود را جهت حضور در یادواره و مشارکت در هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد مهم اعلام نمودند . 

لازم به ذکر است در این دیدار محدثه مقدم رییس انجمن ، سید احمد موسوی دبیر انجمن ، حمید مریدی نائب رئیس ، مجتبی ساکی و فاطمه کردعلیوند از اعضای هیات مدیره و غلامرضا مهرابی بازرس انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان حضور داشتند .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر