مجسمه‌های بی زمان ۱۴ هنرمند از تناولی یا یاراحمدی در یک نمایشگاه

از روز جمعه ۵ مرداد نمایشگاهی گروهی از آثار مجسمه سازان معاصر با عنوان «آژمان» برگزار می‌شود.

مجسمه‌های بی زمان 14 هنرمند از تناولی یا یاراحمدی در یک نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاهی شامل مجموعه‌ای از مجسمه‌های بی‌زمان از 14 هنرمند مجسمه ساز که در قالب نمایشگاهی گروهی در معرض دید علاقه مندان هنر قرار می‌گیرد. فرزانه اسعدی، سیمین اکرامی، پرویز تناولی، بهمن دادخواه، پانته‌آ رحمانی، مجتبی رمزی، هادی روشن‌ضمیر، ایرج زند، مهدی سحابی، سعید شهلاپور، آذر شیخ‌ بهاءالدین، رضا لواسانی، پریدخت مشک‌زاد، رضا یاراحمدی؛ هنرمندانی هستند که آثارشان در این رویداد، به نمایش گذاشته می‌شود. 
 در این رویداد 21 مجسمه برنزی، چوبی و فایبرگلاس در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد . عنوان «آژمان» که برای این نمایشگاه انتخاب شده در زبان پارسی باستان به معنای «بی زمان» و بی نهایت است. می توان گفت ویژگی مشترک   این آثار، عنصر بی زمانی در آنهاست و این مجسمه ها امکان جستجویی فراتر از مرزهای زمان و مکان را برای بیننده فراهم می کنند؛ گویی ما با نوعی بی زمانی و یا تعلق به همه زمان ها روبرو هستیم .  

مجسمه‌های بی زمان 14 هنرمند از تناولی یا یاراحمدی در یک نمایشگاه




علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه «آژمان» می‌توانند از روز جمعه 5 مرداد، از ساعت 16 تا 20 به گالری سهراب به نشانی خیابان سمیه، بین مفتح و رامسر، شماره 142 مراجعه کنند. نمایشگاه تا 22 مرداد ادامه دارد و ساعت بازدید، همه روزه از ساعت 11 تا 20 و جمعه‌ها از ساعت 16 تا 20 است. گالری یکشنبه‌ها تعطیل است.

22057

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر