قیمت خانه در نازی‌ آباد / برای اجاره آپارتمان در نازی آباد چقدر باید هزینه کرد؟

محله نازی‌آباد یکی از محله‌های جنوب تهران است که سالانه مستاجران و خریداران مسکن بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند

قیمت خانه در نازی‌ آباد / برای اجاره آپارتمان در نازی آباد چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش خبرآنلاین،نازی‌آباد یکی از محله‌های منطقه 16 تهران است.

تجارت نیوز در خبری نوشت:گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن تهران در خردادماه نشان می‌دهد این منطقه طی خرداد 1403 متوسط قیمتی بالغ بر متری 50 میلیون و 900 هزار تومان داشته است.

اما اکنون برای خرید و اجاره خانه در محله نازی‌آباد چقدر باید هزینه کرد؟

Untitled.png

برای مثال اکنون آپارتمانی 43 متری در محدوده خیابان همدانی که ساخت آن به سال 1387 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان شانس خرید خانه‌هایی با عمر کمتر را بالا می‌برد و با بودجه بین چهار تا پنج میلیارد تومان نیز می‌توان آپارتمان‌هایی بالای 90 متر خریداری کرد.

اگر خریداران قصد یافتن فایل‌های نوساز را داشته باشند باید حداقل بودجه‌ای معادل سه میلیارد تومان کنار بگذارند.

قیمت اجاره خانه در نازی‌آباد

قیمت اجاره خانه در نازی‌آباد نیز مانند دیگر مناطق تهران رشد چشمگیری پیدا کرده است. اکنون خانوارها برای اجاره یک خانه حداقلی و کوچک‌متراژ در این محله حداقل باید رهنی معادل 100 میلیون تومان در نظر داشته باشند.

پرداخت رهنی بالغ بر 200 میلیون تومان و اجاره‌ای بین 6 تا هفت میلیون تومان به مستاجران این امکان را می‌دهد که خانه‌ای با متراژ متوسط اجاره کنند.

همچنین پرداخت رهنی بیش از 400 میلیون و اجاره بالاتر از 10 میلیون تومان نیز آپارتمان‌هایی با متراژ 80 تا 90 متر را در سبد انتخاب مستاجران قرار می‌دهد.

اکنون برای آپارتمانی 96 متری و 9ساله در این محله رهنی معادل 500 میلیون تومان و اجاره ماهانه 15 میلیون تومان تعیین شده است. در این بین متقاضیان می‌توانند با 750 میلیون تومان یک خانه متوسط‌متراژ را رهن کامل کنند.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر