محسن حاجی میرزایی؛ مسئول دفتر رئیس جمهور جدید کیست؟ /۸ سال حضور در دولت روحانی با دو سمت متفاوت

مسئول دفتر رئیس جمهور در دولت چهاردهم، سابقه حضور در وزارت آموزش و پرورش و دبیری هیئت دولت در دولت روحانی را در کارنامه خود دارد.

محسن حاجی میرزایی؛ مسئول دفتر رئیس جمهور جدید کیست؟ /8 سال حضور در دولت روحانی با دو سمت متفاوت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای درباره گزینه رئیس دفتر رئیس جمهور، مسعود پزشکیان پس از برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری، محسن حاجی میرزایی را به این سمت منصوب کرد.

محسن حاجی میرزایی متولد سال 1338 در شهر قم است. او مدرک کارشناسی علوم اجتماعی خود را از دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه مدیریت دولتی و دکترای جامعه شناسی از دانشگاه آزاد دریافت کرده است.

حاجی میرزایی همچنین سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی بهره وری را داراست. 

همچنین رئیس کمیسیون اصلاح الگوی مصرف، رئیس مرکز مرکز ملی بهره وری ایران، مشاور و مدیرکل دفتر امور مدیران ارشد دفتر رئیس جمهور، دبیر کمیسیون بررسی و اعطای نشان‌های دولتی دفتر رئیس جمهور، معاون بررسی‌های دفتر هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری، مشاور وزیر آموزش و پرورش، قائم مقام، معاون آموزش و معاون اداری و مالی سازمان نهضت سواد آموزی در سال‌های 1362 تا 1378، مدیر استان‌های آذربایجان شرقی و تهران سازمان نهضت سواد آموزی از دیگر عناوینی است که در کارنامه سوابق حاجی میرزایی به چشم می‌آید.

در دولت اول حسن روحانی در سال 1392، نیز محسن حاجی میرزایی با حکم اسحاق جهانگیری به عنوان دبیر هیئت دولت منصوب شد. او 6 سال در این سمت باقی ماند و پس از آن شهریور ماه سال 1398 به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و توانست اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند. 

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر