گزارش تکمیلی از حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی جهان آباد میبد

واحد صنعتی تولید کیسه‌های مصالح ساختمانی در شهرک صنعتی جهان آباد میبد دچار حادثه آتش سوزی شد.

گزارش تکمیلی از حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی جهان آباد میبد

به گزارش خبرآنلاین، شب چهارشنبه مورخ 3 مرداد با تلاش نیروهای عملیاتی ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی جهان آباد و میبد و شهرستان همجوار (اردکان) و همچنین هماهنگی و همکاری تمامی عوامل اجرایی شهرک صنعتی جهان آباد میبد و مسئول HSE شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در مهار کردن حریق، واحد صنعتی یاس کیسه به طور کامل خاموش شد.

طبق پیگیری خبرنگار خبرآنلاین از روابط عمومی شهرک صنعتی جهان آباد میبد، در این حادثه یک مورد علائم تنگی نفس در کارگران وجود داشت که توسط کادر واحد درمانگاه شهید خالقیه شهرک صنعتی ، اقدامات اولیه انجام و به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد منتقل شد که خوشبختانه بهبود نهایی حاصل شده است.
 
در حادثه آتش سوزی شرکت یاس کیسه میبد هرچند که این حادثه بسیار تلخ و تاسف‌بار بود و البته شاکر خداوند هستیم که تلفات جانی در پی نداشت ،  امیدواریم با عنایت خداوند و همت مدیران زحمتکش این واحد تولیدیِ دانش بنیان و همکاری تمامی مسئولان شهرستانی و استانی اعم از بیمه، بانک ها و دست‌ اندرکاران مربوطه شاهد راه‌اندازی مجدد آن در کمترین زمان باشیم .

 همچنین نکته ای که بسیارمهم و قابل توجه بود ، همت و همراهی صنعتگرانی که به اولین درخواست امداد رسانی عوامل شهرک صنعتی لبیک گفته و بدون اتلاف وقت با ارسال لیفتراک ، لودر و نیروی انسانی و.... همدلی خود در مهار آتش سوزی را با آسیب دیدگان نشان دادند و این قوت قلب و پیام را برای همه ی عزیزان مستقر در این شهرک مخابره کردند که در مواقع سختی تنها نیستند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان