کشف ۱۴۵۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا گفت: گشت های ویژه پلیس آگاهی طی ۴ ماه امسال بیش از ۸۵۰ نفر سارق دستگیر و ۱۴۵۱ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف و ضبط کردند.

کشف 1451 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ محسن محسنی فرد افزود: گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی با هدف رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت و آرامش در مهرماه سال گذشته در 11 استان هدف در کشور آغاز به کار کرد.

مهر در خبری نوشت:وی با بیان اینکه این خدمت از جمله اقدامات مهم پلیس آگاهی در جهت مقابله با هنجارشکنان می‌باشد که همچنان با استمرار ادامه دارد، ادامه داد: از جمله اهداف این گشت‌ها مبارزه با جرایم علنی و خشن، ناامن کردن محیط برای مجرمان، کشف پیشدستانه و کنترل میدانی مجرمان می‌باشد.

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا به عملکرد این گشت‌ها در 4 ماهه امسال در کشور پرداخت و گفت: در مجموع تعداد یک هزار و 451 دستگاه وسایل نقلیه مسروقه توسط خودروهای گشت پلیس آگاهی کشف و ضبط شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی در مجموع تعداد 858 نفر سارق و متهم توسط خودروهای گشت دستگیر شده‌اند، افزود: این افراد در رابطه با سرقت وسایل نقلیه، کیف‌قاپی و موبایل قاپی، سارق به عنف و بقیه نیز در رابطه با جرایمی از قبیل سایر سرقت‌ها می‌باشند.

سرهنگ محسنی فرد با اشاره به نقش بی‌بدیل گشت‌های خودرویی در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در کشور تصریح کرد: قطعاً کارآگاهان در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا محیط امنی را برای شهروندان ایجاد کنند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر