نائب رئیس فدراسیون: روند رو به رشد وزنه‌برداری بانوان در کشور ادامه دارد

نائب رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: بانوان در این رشته علی‌رغم سابقه کم رشته وزنه‌برداری زنان در کشور در حال رشد هستند و آینده موفقی برای آنها متصوریم.

نائب رئیس فدراسیون: روند رو به رشد وزنه‌برداری بانوان در کشور ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی،  مریم ایلکا نائب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با تمجید از میزبانی هیات وزنه برداری استان آذربایجان‌غربی در شهر ارومیه از جشنواره استعدادیابی دختران منطقه سه کشور گفت: وزنه برداری بانوان در کشور کمتر از 10 سال فعالیت دارد و در این مدت شاهد موفقیت قابل توجهی از جمله مدال زودهنگان «الهام حسینی» در مسابقات آسیایی بودیم که الهام بخش حضور بیشتر جامعه بانوان در این رشته بوده است.

وی افزود: یکی از مشکلات جدی هیات‌های استانی کمبود سالن بوده که انتظار داریم مدیران کل ادارات استانی با ترک تشریفات نسبت به در اختیار قراردادن سالن‌ها به هیات‌های موفق وزنه برداری حمایت داشته ضمن اینکه فدراسیون نیز در تلاش برای بهبود وضعیت کمی تجهیزات وزنه برداری بانوان ست تا این قشر نیز بتوانند فعالیت مناسبی در این رشته ورزشی داشته باشند.

وی اضافه کرد: سال گذشته مسابقات باشگاهی وزنه برداری بانوان آغاز شد و برای برگزاری لیگ بصورت حرفه ای برای بانوان تلاش می‌کنیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان