سازمان سنجش اطلاعیه داد

برنامه زمانی کنکورهای مهم سال ۱۴۰۴ اعلام شد.

سازمان سنجش اطلاعیه داد

به گزارش خبرآنلاین، سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور در اطلاعیه‌ای برنامه زمانی مهمترین آزمون‌های سال 1404 را اعلام کرد.

ایرنا در خبری نوشت: براساس جدول زمان‌بندی ارائه شده سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور، ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری از 20 آبان امسال شروع می‌شود و 26 آبان آخرین فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان است. نوبت نخست این کنکور در روزهای 11 و 12 اردیبهشت 1404 برگزار می‌شود. ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری 1404 در نیمه دوم اسفند امسال انجام می‌شود و آزمون آن پنجم و ششم تیر 1404 برگزار خواهد شد. 

براساس جدول زمان‌بندی شده، ثبت‌نام آزمون دکتری 1404 از 29 مهر آغاز می‌شود و تا پنجم آبان ادامه دارد. آزمون متقاضی دکتری عصر پنجشنبه (دوم اسفندماه 1403) در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

طبق آخرین اطلاعیه سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور، متقاضیان کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون 1404 از 22 تا 27 مهر 1403 فرصت دارند تا برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کارشناسی ارشد صبح و عصر پنجشنبه دوم اسفند 1403 و صبح جمعه سوم اسفند برگزار می‌شود. 

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی در دو مرحله انجام می‌شود. ثبت نام مرحله نخست در 25 تا 31 خرداد انجام می‌شود و برای ثبت‌نام در مرحله دوم (رشته‌های با سوابق تحصیلی) از دوم تا 6 شهریور فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کاردانی به کارشناسی نیز روز جمعه هفتم شهریور برگزار خواهد شد. 

متقاضیان شرکت در کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای موظفند برای ثبت‌نام در مرحله اول 15 تا 21 تیر سال جاری اقدام کنند و مرحله (رشته‌های با سوابق تحصیلی) نیز از دوم تا هفتم شهریور امسال فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای روز جمعه هفتم شهریور 1403 برگزار می‌شود.

 سازمان سنجش اطلاعیه داد

٤٧٢٣٦

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان