طرز تهیه پشمک قالبی خوشمزه و محبوب در خانه

یکی از روش های نوین برای سرو پشمک، سرو آن به صورت قالبی می باشد. بهتر است در تهیه از قالب های شکل دار مانند گل و پروانه استفاده شود تا در حین سرو دارای ظاهری شیک باشد.

طرز تهیه پشمک قالبی خوشمزه و محبوب در خانه

یکی از بهترین ترفند هایی که می توانید با پشمک انجام دهید پشمک قالبی است. این پشمک بسیار مناسب برای انواع مهمانی ها، شب یلدا، دورهمی ها و یا حتی جشن های تولد می باشد. برای تهیه فقط نیاز به پشمک و قالب مورد نظر دارید که با توجه به سلیقه خود می توانید از انواع رنگ های پشمک در کنار هم برای زیبا تر شدن این دسر شیک استفاده کنید. در ادامه مطلب روشی ساده را برای طرز تهیه پشمک قالبی قرار داده ایم.

پارافه موز، ماقوت شکلاتی و محلبی کاراملی از جمله دسر هایی می باشند که می توانید مانند پشمک قالبی برای پذیرایی از مهمان ها از آن استفاده کنید. حالا می رویم سراغ توضیحاتی درباره پشمک قالبی، همانطور که گفته ایم این ایده یکی از شیک ترین ایده ها برای سرو دسر و پشمک است. در تهیه بهتر است از قالب سیلیکونی استفاده کنید تا به راحتی پشمک از قالب خارج شود.

پشمک قالبی با روشی جدید

مواد لازم

  • پشمک به مقدار لازم
  • قالب سیلیکونی طرح دار
  • شکلات دلخواه به مقدار لازم

پشمک قالبی با شکلات

طرز تهیه پشمک قالبی شیک و ساده

ابتدا برای تهیه این پشمک قالبی شیک باید قالب خود را آماده کنید. برای بهتر جدا شدن پشمک از قالب کافی است تا کمی با فرچه قالب را چرب کنید تا به راحتی جدا شود. حالا باید پشمک خود را از بسته خارج کنید و با دست باز کنید تا از هم جدا شوند که از رنگ های متنوع می توانید برای تهیه استفاده کنید.

به دلخواه می توانید از قالب های کوچک سیلیکونی و یا حتی قالب های بزرگ استفاده کنبد. پس از چرب کردن قالب پشمک ها را در قالب بریزید و فشرده کنید. پس از این که به خوبی پشمک را فشرده کرده اید بر روی یک توری مناسب قرار دهید تا بر روش شکلات مورد نظر را بریزید.

حالا به دلخواه می توانید شکلات دلخواه شیری و کاکائویی خود را ذوب کنید و بر روی پشمک بریزید. شما به دلخواه می توانید این مرحله را انجام ندهید و پشمک را زمانی که از قالب در آوردید در ظرفی مناسب بریزید و سرو کنید. اگر شکلات ریختید صبر کنید تا خشک شود.

طرز تهیه پشمک قالبی ساده

دقت داشته باشید اگر از انواع شکلات ها استفاده می کنید رنگ پشمک زیاد قابل نمایش نیست و دیده نمی شود اما اگر از شکلات استفاده نمی کنید بهتر از از انواع پشمک های رنگی برای داشتن ظاهری جذاب استفاده کنید. پشمک را پس از تهیه در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد و در نهایت سرو کنید. نوش حان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان