فینال فوتبال المپیک؛ جنگ خروس‌ها و ماتادورها!

تیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق شد حریف خود را شکست دهد.

فینال فوتبال المپیک؛ جنگ خروس‌ها و ماتادورها!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دو تیم فرانسه و مصر در نیمه‌نهایی المپیک پاریس به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری 3-1 خروس‌ها همراه شد. در روزی که فرانسه در ابتدا بازی را به مصر تحویل داده بود، شاگردان تیری آنری در اواخر نیمه خودشان را پیدا کردند. در نیمه دوم، فرانسه مالکیت خود را افزایش داد و به واسطه در اختیار داشتن توپ، چند موقعیت جدی ایجاد کرد. با این حال در دقیقه 62 بازی، محمود صابر روی حرکت تیمی مصر که منجر به آشفتگی خط دفاعی خروس‌ها شده بود، با یک ضربه قدرتمندانه گل اول بازی را به ثمر رساند. آنری حدود دقیقه 80 بلاخره تصمیم گرفت تعویض انجام دهد. دزیره دوئه وارد زمین شد تا تعدد بازیکنان تهاجمی فرانسه زمینه‌ساز گل تساوی شود.

در دقیقه 83 باز هم نوبت به هنرنمایی بازیکنان فصل گذشته کریستال پالاس رسید. ژان فیلیپ ماتتا با دریافت پاس‌ گل مایکل اولیسه، در صحنه‌ای تکراری در المپیک 2024، به کمک تیری آنری آمد. در دقیقه 93، خطای هند مشکوک به پنالتی برای فرانسه رقم خورد و پس از چهار دقیقه بازبینی توسط VAR، داور تصمیم گرفت بازی ادامه داشته باشد. مصر در دقیقه 92 وقت‌های اضافه به دردسر افتاد. عمر فاید با یک خطای بد کارت زرد دومش را دریافت کرد تا هم‌تیمی‌هایش ده نفره شوند. دقایقی بعد، مایکل اولیسه و ژان فیلیپ ماتتا باز هم زهر خود را ریختند. اولیسه با پای چپ توپ را به داخل محوطه ارسال کرد، کیلیان سیلدیلیا توپ را برای ماتتا کاشت تا مهاجم 27 ساله به راحتی بریس کند. 

در دقیقه 108 نوبت گلزنی مایکل اولیسه شد تا دیگر جواهر فرانسه نقشش را پرنگ‌تر کند. روی سماجت جالب دزیره دوئه، دفع توپ مصری‌ها پس از برخورد به او، مقابل اولیسه نشست تا وینگر آبی‌ها عملکردش را تکمیل کند. 1 گل و 3 پاس گل برای او و 4 گل برای ژان فیلیپ ماتتا.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان