خیاطی که هرگز نمی‌خوابد/ عکس

زنی اهل ویتنام می‌گوید بیش از ۳۰ سال است پلک روی هم نگذاشته و نخوابیده است. این زن با لقب «جهش‌یافته بی‌خواب» معروف شده است.

خیاطی که هرگز نمی‌خوابد/ عکس

نادیا زکالوند: «نووین ناک می‌ کیم»، زن 49 ساله‌ای است که در شهر «لانگ آن» زندگی و خیاطی می‌کند. این زن در این شهر با نام‌های «جهش‌یافته بی‌خواب» یا «خیاطی که هرگز نمی‌خوابد» معروف شده است و البته از اینکه مردم چنین القابی به او داده‌اند، ناراحت نیست. او هر دو لقب را کاملا با مسما می‌داند.  

خانم نووین ناک می‌ کیم، چند دهه است که نخوابیده و جالب اینکه این کمبود خواب روی سلامتی او کوچکترین تاثیر منفی نداشته است.

خیاطی که هرگز نمی‌خوابد/ عکس

نووین ناک می‌ کیم می‌گوید، از ابتدا با توانایی عملکرد بدون خواب به دنیا نیامده است اما از وقتی که دختر کوچکی بود خود را شرطی کرد تا دیروقت بیدار بماند.

او در آن زمان آنقدر عاشق کتاب خواندن بود که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌ماند و کتاب می‌خواند و سپس بعدها که به عنوان خیاط مشغول کار شد تا دیروقت بیدار می‌ماند و سفارش‌های مشتری‌های خود را تکمیل کرده و به‌موقع تحویل می‌داد. او این کار را آنقدر انجام داد تا زمانی متوجه شد که دیگر نیازی به خواب ندارد و به همین دلیل خوابیدن از برنامه شبانه‌روزی او خارج شد.

او می‌گوید، راحت به این توانایی نرسیده است، روزهای اول موقع خیاطی مدام خوابش می‌برده یا در کارهایش اشتباه می‌کرده است. اما او این روند را آنقدر تکرار کرد تا به توانایی دایما بیدار ماندن دست یافت.

خیاطی که هرگز نمی‌خوابد/ عکس

ویتنام به سرزمین مردمان بی‌خواب معروف شده است و خانم نووین ناک می‌ کیم حداقل سومین نفری است که می‌تواند بدون حتی یک شب خوابیدن، دهه‌ها زندگی کند.

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان