خط قرمزها در سیاست و مسعود پزشکیان

عضو فراکسیون مستقلین مجلس گفت: برنامه مجلس و دولت بر تعیین و انتخاب یک کابینه چابک و کارآمد است تا با تمام توان در مسیر بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارد.

خط قرمزها در سیاست و مسعود پزشکیان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید فرید موسوی عضو فراکسیون مستقلین مجلس، اظهار داشت: همزمانی آغاز به کار مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم یک نکته مثبت است و می توان گفت که دو قوه هم سرنوشت هستند.

نماینده مراغه و عجب شیر در مجلس در گفتگو با ایرنا، بیان کرد: با توجه به ترکیب مجلس، فضایی دوستانه و صمیمانه بر روابط مجلس و دولت حاکم است و این صمیمیت از تعامل و همکاری دو قوه در مسیر حل مشکلات مردم حکایت دارد.

وی افزود: مجلس ضمن عمل به وظایف نظارتی خود در قبال دولت، تعامل با قوه مجریه برای بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی مردم و رفع مشکلات جامعه را در دستور کار خود خواهد داشت.

موسوی ضمن تأکید بر رعایت خطوط قرمز در بحث کابینه خاطرنشان کرد: قطعا رعایت خطوط قرمز در تعیین اعضای کابینه مد نظر آقای پزشکیان است و آقای پزشکیان بارها بر التزام خود بر رعایت خطوط قرمز تأکید داشته و دارد.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: برنامه مجلس و دولت بر تعیین و انتخاب یک کابینه چابک و کارآمد است تا با تمام توان در مسیر بهبود وضعیت معیشتی مردم گام بردارد.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان