پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار

رحیم سرهنگی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد و روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در گرامیداشت 17 مرداد و روز خبرنگار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی فرارسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار را به فعالان حوزه رسانه تبریک گفت که متن پیام بدین شرح است.

امروز؛ در جهانی که رسانه ها راهبری مهمترین موضوعات را در همه حوزه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و...برعهده دارند نقش خبرنگاران واصحاب رسانه روز به روز مهم تر و پر رنگ تر می شود.

و از سویی در دنیایی که گستره ابزارهای رسانه ای و دسترسی به اطلاعات مدام درحال توسعه و افزایش است نمی توان سهم بزرگ فعالان این حوزه را در رشد یا انزوای جوامع نادیده گرفت.

بی شک، حرفه ای که این چنین بر تعالی یا تنزل جامعه بشری اثر گذار باشد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و بار مسئولیت آن نیز سنگین تر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت مجاهد خبرنگار، شهید صارمی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان این حوزه و خانواده بزرگ رسانه در جزیره زیبای کیش تبریک عرض نموده، امیدوارم درمسیر ایفای این مسئولیت خطیر، همچون همیشه در کمال امانت داری و انصاف برای پیشرفت و اعتلای کشورمان و این جزیره مرجانی گام های ارزشمندی بردارید.

رحیم سرهنگی ، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان