یک خیابان در قزوین به نام خبرنگار نامگذاری شود

رییس کمیسیون املاک شورای شهر قزوین گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگاران و اهالی رسانه پیشنهاد می شود تا یکی از پروژه های عمرانی و معبری در شهر قزوین به نام خبرنگار نامگذاری شود .

یک خیابان در قزوین به نام خبرنگار نامگذاری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین صلح جو، رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار اظهار کرد: هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم.

وی با اشاره به نقش مهم و برجسته خبرنگاران در امر اطلاع رسانی پیشنهاد داد تا به منظور  تجلیل از مقام خبرنگاران یکی از پروژه های عمرانی و معبری در شهر قزوین به نام خبرنگار نامگذاری شود.

صلح جو همچنین بر لزوم ارایه لایحه شهرداری پیرامون تقدیر شایسته از خبرنگاران تاکید کرد و گفت: لازم است تا این مراسم در زمان مقرر خود انجام شود تا حلاوت و شیرینی خود را داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر