پیام تبریک باقری به یحیی السنوار

سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در پیامی به «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: اکنون به برکت جهاد مؤمنانه و قهرمانانه مردم عزیز فلسطین به‌ویژه غزه مظلوم و مقتدر، فلسطین به آرمانی جهانی و مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است.

پیام تبریک باقری به یحیی السنوار

به گزارش خبرآنلاین، در متن پیام علی باقری خطاب به یحیی السنوار آمده است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی و مجاهد بزرگ
جناب آقای یحیی السنوار

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتخاب جنابعالی را به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین- حماس به جانشینی شهید سرافراز و مجاهد خستگی ناپذیر جناب شیخ اسماعیل هنیه، تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای جنابعالی سلامتی، موفقیت و اقتدار در مسیر تحقق اهداف و آرمان والای ملت فلسطین که در رأس آن محو اشغالگری و آزادی کامل فلسطین و قدس عزیز قرار دارد، مسالت دارم.

این انتخاب در برهه حساس کنونی، هم دربرگیرنده امید، انسجام، اقتدار و پیروزی برای جنبش حماس،‌ ملت قهرمان فلسطین و محور مقاومت و همچنین بیانگر استیصال و ناکامی و شکست سیاست ترور، اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آن است.

اکنون به برکت جهاد مؤمنانه و قهرمانانه مردم عزیز فلسطین به‌ویژه غزه مظلوم و مقتدر، فلسطین به آرمانی جهانی و مقاومت به گزینه راهبردی تبدیل شده است.

امید است در سایه رهبری جدید جنبش حماس، انسجام و وحدت مبارزان مقاومت و پایداری اسطوره‌ای ملت فلسطین، شاهد استمرار مسیر جهادی رهبران شهید این جنبش و کسب پیروزی‌های سیاسی و میدانی روزافزون تا تحقق پیروز نهایی در آزادسازی کل سرزمین تاریخی فلسطین از نهر تا بحر و تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس باشیم.»

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر