دستمزد بازیگر ارباب حلقه‌ها یک ساندویچ رایگان بود

کیت بلانشت گفت که برای فیلم «ارباب حلقه‌ها» هیچ‌کس چندان پولی دریافت نکرد و دستمزد او ساندویچ‌های رایگان سر صحنه فیلمبرداری بود.

دستمزد بازیگر ارباب حلقه‌ها یک ساندویچ رایگان بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حالی که «ارباب حلقه‌ها» یکی از پرفروش‌ترین مجموعه‌ فیلم‌های تاریخ سینماست و 2.9 میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است، اما کیت بلانشت می‌گوید، لزوما به این معنا نیست که بازیگران برای حضور در سه گانه پیتر جکسون دستمزد خوبی دریافت کرده باشند.

به گزارش مهر، در برنامه زنده شبانه اندی کوهن وقتی مجری برنامه از بلانشت پرسید بیشترین دستمزد را برای چه فیلمی دریافت کرده و حدس زد که حتمالا باید «ارباب حلقه‌ها» باشد، پاسخ بلانشت این بود: شوخی می‌کنی؟ نه، هیچ کس برای آن فیلم پولی دریافت نکرد. وقتی کوهن از او پرسید آیا دستمزد او شامل درصدی از فروش می‌شده، هم بلانشت گفت: نه! از این حرف‌ها نبود. نه، هیچی.

وی در ادامه به سابقه پیتر جکسون و فیلم کمدی زامبی‌های او در سال 1992 که با عنوان «مخ تعطیل» در آمریکای شمالی پخش شد، اشاره کرد و گفت: من می‌خواستم با کسی که «مخ تعطیل» را ساخته بود کار کنم.

این بازیگر استرالیایی در سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» در نقش گالادریل، یک جن سلطنتی از سرزمین میانه که دارای توانایی‌های جادویی قدرتمندی است، بازی کرد و نقش خود را در مجموعه فیلم‌های «هابیت» این کارگردان نیوزیلندی که پیش‌درآمدی بر «ارباب حلقه‌ها» بود، هم تکرار کرد.

وی تنها بازیگر «ارباب حلقه‌ها» نیست که درباره کم بودن دستمزدش برای این حماسه فانتزی صحبت کرده و اورلاندو بلوم بازیگر نقش الف لگولاس، سال 2019 در یک مصاحبه گفت که برای هر سه فیلم فقط 175 هزار دلار دستمزد گرفت.

بلانشت درباره دستمزد خود در «ارباب حلقه‌ها» گفت: در کل ساندویچ‌های رایگان گرفتم. بازیگران زن آنقدر که شما فکر می‌کنید حقوق نمی گیرند.

این بازیگر برای تبلیغ فیلم علمی تخیلی «سرزمین‌های مرزی» که از امروز (جمعه) راهی سینماها می‌شود، در این برنامه شرکت کرده بود. این فیلم بر اساس بازی‌های ویدیویی محبوبی به همین نام ساخته شده و بلانشت در نقش لیلیت، قانون‌شکنی بازی کرده که پس از استخدام توسط سازنده اسلحه اطلس (ادگار رامیرز) برای یافتن دختر گم شده‌اش به سیاره خانه خود پاندورا باز می گردد. در این فیلم کوین هارت، جیمی لی کرتیس، آریانا گرینبلات، فلوریان مونته‌آنو، جک بلک و جینا گرشون بازی می‌کنند.

کیت بلانشت برای به تصویر کشیدن الیزابت یکم در درام «الیزابت» (1998)، برنده جایزه بهترین بازیگر زن از گلدن گلوب و بفتا شد و اولین نامزدی اسکار را کسب کرد. وی برای به تصویر کشیدن کاترین هپبورن در درام زندگی‌نامه‌ای «هوانورد» اسکورسیزی (2004) اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت و برای بازی در نقش زنی نابسامان در کمدی-درام «جاسمین غمگین» وودی آلن (2013) اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

245245

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر