مقام سابق اسرائیل: راهبرد ایران نابودی اسرائیل در جنگ فرسایشی است

«آموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در این باره گفت: راهبرد پیروزی همه جانبه اعلام شده توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در خدمت راهبرد ایران برای سرنگون کردن اسرائیل طی یک جنگ فرسایشی طولانی، در چندین جبهه است.

رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم اشغالگر (آمان) در سخنانی درباره پاسخ جمهوری اسلامی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» گفت که تهران به دنبال نابودی این رژیم در یک جنگ فرسایشی است.
 
به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری «سما»، «آموس یادلین» رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در این باره گفت: راهبرد پیروزی همه جانبه اعلام شده توسط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل در خدمت راهبرد ایران برای سرنگون کردن اسرائیل طی یک جنگ فرسایشی طولانی، در چندین جبهه است.
 
وی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها می‌دانند که نتانیاهو آنها را به سمت یک تراژدی راهبردی پیش می‌برد.
 
یادلین افزود: ادامه جنگ در غزه با وجود جبهه‌های متعددی که علیه اسرائیل گشوده شده است، ما را به جنگی طولانی و تشدید تنش در چند جبهه می‌کشاند.
 
رژیم صهیونیستی به دلیل پاسخ حتمی محور مقاومت به ترور رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده ارشد حزب‌الله لبنان در ترس و نگرانی به سر می‌برد و هر روز این اضطراب و نگرانی افزایش می‌یابد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر