طرح ترافیکی ۴۸ ساعته برخورد با موتورسیکلت‌ سواران از ۲۰ مرداد در کردستان

رئیس پلیس راهور استان کردستان گفت: طرح ترافیکی ۴۸ ساعته برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در استان کردستان از روز شنبه ۲۰ مرداد اجراء می شود.

طرح ترافیکی 48 ساعته برخورد با موتورسیکلت‌ سواران از 20 مرداد در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رضا همتی زاده رئیس پلیس راهور استان کردستان اعلام کرد: در پی مطالبه شهروندان و برای حفظ سلامتی موتورسیکلت سواران، ارتقای نظم و امنیت ترافیکی و ایمنی و آرامش شهروندان از روز شنبه 20 مردادماه طرح ترافیکی ساماندهی موتورسیکلت سواران در امتداد طرح‌های آرامش و ایمنی ترافیکی پلیس راهور اجرا خواهد شد.

همتی زاده گفت: اجرای این طرح شامل موتورسوارانی است که فاقد گواهینامه، کلاه ایمنی، بیمه نامه، پلاک یا پلاک مخدوش بوده و یا با انجام حرکات نمایشی، عبور از چراغ قرمز، عبور از محل‌های ممنوع، عبور از پیاده روها، حرکت در خطوط ویژه، آلودگی صوتی یا صدای ناهنجار، سلامتی خود و شهروندان را به مخاطره می اندازند.

رئیس پلیس راهوراستان تصریح کرد: این طرح ترافیکی همزمان با سراسر کشور به مدت 48 ساعت از روز شنبه 20 مرداد در استان با هماهنگی دستگاه محترم قضایی اجرا می‌شود. 

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: پلیس راهور ضمن تکریم موتورسواران قانونمند، باموتورسواران متخلفی  که در معابر، خیابان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با حرکت نمایشی، آلودگی صوتی ایجاد کرده و باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند برخورد قاطع خواهد کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر