رسمی: ستاره ملی‌پوش سپاهان با لباس آبی

بازیکن ملی‌پوش سپاهان با عقد قراردادی رسما به دینامو ماخاچ قلعه پیوست.

رسمی: ستاره ملی‌پوش سپاهان با لباس آبی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدجواد حسین‌نژاد پس از کش و قوس‌های فراوان پیرامون انتقالش به باشگاه آنژی ماخاچ قلعه، امروز قراردادش با این تیم روسی را قطعی کرد و رسما رونمایی شد.

به نقل از ورزش سه این ستاره 21 ساله که تجربه دو بازی ملی در فینال تورنمنت اردن مقابل قطر و مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 برابر هنگ‌کنگ را دارد، از مدت‌ها قبل مورد توجه باشگاه روسی بود که در نهایت با پرداخت رضایت‌نامه این بازیکن به باشگاه سپاهان، به‌طور رسمی به آنژی ماخاچ قلعه پیوست و در پیراهن این تیم عکس گرفت.

حسین‌نژاد که دوران درخشان و کوتاه مدتی در سپاهان داشت و در فصل اخیر لیگ برتر 22 بازی انجام داد و پنج بار هم در لیگ قهرمانان به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل در آسیا به ثبت رساند، حالا مسیر جدیدی با انتقال به آنژی ماخاچ قلعه در پیش گرفته است.

باشگاه آنژی ماخاچ قلعه که از جذب ستاره سپاهان هیجان‌زده است، در معرفی این بازیکن نوشته است: «محمدجواد حسین‌نژاد هافبک تهاجمی 21 ساله قراردادی طولانی مدت با باشگاه ماخاچ قلعه امضا کرد. این هافبک تهاجمی، دو بازی برای تیم ملی ایران انجام داده و فصل موفقی در 24-2023 برای سپاهان گذراند: 22 بازی برای این باشگاه در لیگ برتر و سه پاس گل، چهار بازی در لیگ قهرمانان آسیا و دو گل و یک پاس گل.»

حسین‌نژاد که در لیگ بیست و دوم با نظر ژوزه مورایس از آکادمی باشگاه سپاهان به تیم بزرگسالان اضافه شد و یک بازی در آن سال انجام داد، در فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی طلایی پوشان بود که به‌خاطر پیشرفت بیشتر تصمیم گرفت لژیونر شود و راه محمد قربانی را با انتقال به لیگ برتر روسیه در پیش بگیرد.

دینامو ماخاچ قلعه در فصل اخیر به نایب قهرمانی در لیگ یک روسیه دست یافت و به سطح بالاتر صعود کرد، اما در سه هفته ابتدایی فصل جدید موفق ظاهر نشده و دو تساوی و یک شکست داشته که امیدوار است با جذب حسین‌نژاد شرایط بهتری پیدا کند و بتواند روند متفاوتی در ادامه لیگ برتر در پیش بگیرد.

2065642
2065643

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر