اعتبارات تملک دارایی فرصتی ارزشمند در توسعه زیر ساخت‌های تعاون روستایی

مدیر تعاون روستایی استان کردستان با اشاره به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، تخصیص و جذب این اعتبارات را فرصتی ارزشمند برای تقویت و تجهیز زیرساختهای تعاون روستایی دانست.

اعتبارات تملک دارایی فرصتی ارزشمند در توسعه زیر ساخت‌های تعاون روستایی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهرام کوشکی اظهار کرد: در هفته دولت سال‌جاری 8 پروژه شاخص تعاون روستایی استان کردستان به بهره برداری رسمی خواهد رسید.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان با اشاره به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای، تخصیص و جذب این اعتبارات را فرصتی ارزشمند برای تقویت و تجهیز زیرساختهای تعاون روستایی دانست و افزود با استفاده از این اعتبارات 8 مرکز و انبار متعلق به تعاون روستایی  در شهرستان‌های سنندج، بیجار، سقز، قروه، کامیاران، مریوان  به 4 دستگاه باسکول 60 تنی و 4 دستگاه الواتور ( بالابر) مجهز گردید که توان عملیاتی این مراکز را بطور قابل توجهی افزایش داده است.

مهندس کوشکی بیان کرد: با پیگیری های مختلف این مدیریت در سطوح استانی و شهرستانی تخصیص  اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در سه سال اخیر با رشد صعودی همراه بوده است بطوریکه اعتبارات 8700 میلیون ریالی سال 1400 با رشد 380 درصدی به  27.600 میلیون ریال در سال 1401 افزایش یافته است و این مقدار در سال   1402  به 68000 میلیون رسیده است که رشد 255 درصدی را نشان می دهد.

مدیر تعاون روستایی استان کردستان با اشاره به رایزنی های انجام گرفته  در خصوص  اعتبارات سال 1403 گفت: اعتبارات مورد نیاز در فرمانداری های شهرستان‌ها با رویکرد افزایشی مصوب شده  و بعد از ابلاغ موافقت نامه جهت اجرای عملیات تقویت زیر ساختها به ادارات شهرستانی ابلاغ می‌گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر