ماجرای استخدام کماندو برای ترور شاه مخلوع در مکزیک

مایکل دایان (۴۱ ساله) که مدتی در کنگو و یمن به عنوان مزدور خدمت کرده و اکنون محافظ شخصی یک عرب در لندن است گفت سی هزار لیره به عنوان پیش‌پرداخت به وی پیشنهاد شده است که به محض ورود به مکزیکوسیتی پرداخت خواهد شد

ماجرای استخدام کماندو برای ترور شاه مخلوع در مکزیک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز شنبه بیستم مرداد 1358، روزنامه‌ی اطلاعات به نقل از خبرگزاری لندن در فرانسه گزارش داد که برای کشتن شاه در مکزیک کماندو استخدام شده است. متن خبر این بود:

یک مزدور سابق (کسی که با دریافت پول حاضر به جنگ می‌شود) در لندن تاکید کرد با یک ایرانی که درصدد استخدام کماندوهایی در اروپا برای کشتن شاه مخللوع در کوئرناواکا است تماس برقرار کرده است. مایکل دایان (41 ساله) که مدتی در کنگو و یمن به عنوان مزدور خدمت کرده و اکنون محافظ شخصی یک عرب در لندن است گفت سی هزار لیره به عنوان پیش‌پرداخت به وی پیشنهاد شده است که به محض ورود به مکزیکوسیتی پرداخت خواهد شد و پس از انجام ماموریت مبلغ بیش‌تری به وی داده خواهد شد. مایکل دایان اضافه کرد که طرف او در لندن مرد 26 ساله‌ای است که نماینده‌ی یک گروه انقلابی ایرانی است. دایان گفت تاکنون دوبار با این ایرانی ملاقات داشته و اکنون درصدد استخدام سی مزدور برای انجام عملیات ترور شاه سابق است.

25957

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر