شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید

شهردار قزوین گفت: از خبرنگاران انتظار داریم موضوعات شهری را منصفانه رصد کنند و از حواشی فاصله بگیرند.

شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی صباغی، شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران که با حضور رییس و اعضای شورای شهر قزوین و اصحاب رسانه استان در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد، گفت: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار توسط آن ها صورت می گیرد.

وی افزود: از خبرنگاران انتظار داریم موضوعات شهری را منصفانه رصد کنند و از حواشی فاصله بگیرند و و بازوی توانمندی برای مسئولان به ویژه مدیران شهری باشند.

صباغی تصریح کرد: سعی می کنیم رضایت مردم جلب و آرامش در شهر برقرار شود و با اینکه در خیلی مسائل می توانیم جواب دهیم اما برای اینکه آرامش جامعه بر هم نخورد سکوت کرده ایم و دنبال حاشیه سازی نیستیم.

شهردار قزوین تاکیدکرد: تکمیل طرح های نیمه تمام، توجه به مناطق کم برخوردار و کاهش ترافیک شهری اولویت مدیریت شهری می باشد و امسال احداث دو سالن ورزشی در جنوب شهر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه وامدار کسی نیستم و می خواهم خدمت کنم، اظهارکرد: از رسانه ها می خواهیم با قلم های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند و از این پس هر شش ماه یک نشست مطبوعاتی برگزار می شود تا سخنان شما را بشنویم و از آن برای توسعه شهر استفاده کنیم.

شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید

در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران از تلاش های آنان در عرصه اطلاع رسانی و بیان انتقادات و طرح مسائل و مشکلات شهری قدردانی شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر