بی توجهی به رسانه ها ظلم به مردم است

رییس شورای شهر قزوین گفت: بی توجهی به رسانه در واقع ظلم به مردم است زیرا رسانه ها می توانند با انتقال دیدگاه ها در روشنگری جامعه موثر باشند.

بی توجهی به رسانه ها ظلم به مردم است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در مراسمی که با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و اصحاب رسانه استان در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد، گفت: خبرنگاران بازوی شورای شهر هستند و بدون همکاری اصحاب رسانه اطلاع رسانی درستی از اقدامات مدیریت شهری صورت نمی گیرد.

فرمانی اظهارکرد: بی توجهی به رسانه در واقع ظلم به مردم است زیرا اصحاب رسانه می توانند با انتقال دیدگاه ها در بصیرت افزایی و روشنگری جامعه نقش آفرین باشند.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از عملکرد شورای دوره ششم گفت: اصل شفافیت از مهمترین سیاست های شورای دوره ششم بود که پخش آنلاین جلسات شورای شهر جهت شفاف سازی اقدامات انجام شده در این راستا بود تا مردم بدانند در شورا چه می گذرد.

فرمانی ادامه داد: دولت الکترونیک و هوشمندسازی از دیگر دغدغه های اصلی مجموعه مدیریت شهر قزوین بود که بخشی از روند هوشمندسازی انجام شده و بخشی دیگر هم در دستور کار قرار دارد.

رییس شورای شهر قزوین با تاکید بر اینکه شورای ششم منافع مردم را بر منافع فردی ترجیح داده بیان کرد:  اتمام طرح های نیمه تمام شهری اولویت مدیریت شهری بود که پرداخت بدهی کلان شهرداری به بانک شهر و جابجایی میدان میوه و تربار از جمله اقدامات انجام شده مهم می باشد.

فرمانی در پایان ضمن تقدیر از خبرنگاران در راستای تعامل با شورای ششم اظهارکرد: هر لایحه ای که جهت حمایت از خبرنگاران در صحن شورا ارائه شود قطعا هیچ عضوی مخالفت نخواهد کرد.

بی توجهی به رسانه ها ظلم به مردم است

 در ادامه مراسم فاطمه اشدری، عضور شورای شهر قزوین هم با تاکید بر نقش موثر خبرنگاران جهت کمک به مدیریت شهری گفت: با توجه به اشرافی که خود خبرنگاران دارند می توانیم از دیدگاه آنها برای پیشبرد امور و شناسایی مسائل استفاده کنیم چراکه مردم با کمک رسانه ها می توانند خوب ببینند و درست قضاوت کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر