اولین مجموعه خاطرات آزادگان کرمانی منتشر شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: نخستین مجموعه خاطرات کوتاه به عنوان «خاطرات عزیز ۱» شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر از آزادگان شاخص استان کرمان منتشر شد.

اولین مجموعه خاطرات آزادگان کرمانی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمود مهدوی فرد در مصاحبه ای با اشاره به اهمیت مستندنگاری دفاع مقدس، اعلام کرد: انجام فعالیت‌های مرتبط با مستندنگاری دفاع مقدس به ویژه شهدا، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان قهرمان جزو فعالیت‌های هنری مجموعه حفظ و آثار دفاع مقدس در معاونت سینمایی است.

وی با بیان اینکه نخستین مجموعه خاطرات کوتاه به عنوان «خاطرات عزیز 1» به منظور بهره‌برداری عمومی منتشر و در اختیار رسانه‌ها و عموم مردم قرار گرفته است، افزود: این مجموعه شامل خاطرات منتخب و جذاب سه نفر آزادگان شاخص استان کرمان، احمد علیرمضانی، احمد یوسف‌زاده و سردار محمدرضاحسنی سعدی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به رونمایی از این اثر هم‌زمان با روز خبرنگار، تصریح کرد: پنج بخش از خاطرات برگزیده این عزیزان با عناوین ویژه به همراه تیزر جداگانه تهیه و منتشر خواهد شد.

وی اظهار داشت : هم‌زمان با ایام بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مجموعه «خاطرات عزیز 1» در فضای مجازی منتشر و و همچنین در جدول پخش برنامه‌های شبکه استانی قرار گرفته است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر