امام جمعه اصفهان: کسانی که در سابقه مدیریتشان اشاعه فحشاء داشتند، جایگاهی در مدیریت استان نداشته باشند/ امام جمعه همدان: اعتراض‌ها به کابینه جالب نیست

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به شرارت های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه اعلام کرد: دشمنان اسلام پاسخ ترورهای کور خود را در زمان مقتضی دریافت خواهند کرد.

امام جمعه اصفهان: کسانی که در سابقه مدیریتشان اشاعه فحشاء داشتند، جایگاهی در مدیریت استان نداشته باشند/ امام جمعه همدان: اعتراض‌ها به کابینه جالب نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید محمد مهدی حسینی همدانی، درخطبه های نماز جمعه این هفته کرج به شهادت رییس دفتر سیاسی حماس در تهران توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: اگر پاسخ این شرارت دشمن را ندهیم یعنی تسلیم شده و ذلت را پذیرفته ایم و در واقع عقب گرد غیر تاکتیکی داشته ایم ؛ پس این مهم اتفاق می افتد و پاسخ به جنایات و ترورهای دشمنان خواهیم داشت.

بنابر گزارش ایرنا، امام جمعه کرج با بیان اینکه عده ای پیاده نظام دشمن به دنبال ایجاد ترس و هراس در کشور هستند، ادامه داد : این افراد در تلاش هستند تا مردم و مسوولان از خواسته های به حق خود منصرف شوند درحالی که خود رژیم غاصب اعتراف به وحشت از پاسخ ایران اسلامی کرده و نخست وزیرسابق رژیم غاصب از فروپاشی اقتصادی این رژیم می گوید.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: آمریکا و اسراییل پلید امروز در جنگ روانی ایران گرفتار شده اند؛ در زمان مقتضی خانه های عنکبوتی اسراییل غاصب ویران خواهد شد.

وی تاکید کرد: تا زمان ویرانی خانه های عنکبوتی رژیم غاصب صدای لعن آمریکا و اسراییل از همین مصلی امام خمینی (ره) کرج شنیده می شود. همین کسانی که در داخل کشور ترس را القا می کنند در امور دیگر نیز خود را نشان داده اند چنانچه درجریان قهرمانی ورزشکاران ایرانی لال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به معرفی کابینه رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ترکیب افراد معرفی شده به مجلس با عنوان دولت رفاه جای تشکر و قدردانی دارد، ایشان برای تحقق سخنان خود اهتمام دارند؛ بنابراین رییس جمهور تاکنون دراین بخش به وظیفه خود عمل نموده و از این پس مجلس شورای اسلامی باید نقش خود را در انتخاب وزرا ایفا کند.

وی گفت: باید تعامل حداکثری بین دولت و مجلس وجود داشته باشد؛ بالاخره باید دولت تشکیل شود و کارها روی روال بیافتد و مسیرخودش را طی کند و در مسیر شهید خدمت وقفه ایجاد نشود.

امام جمعه کرج تاکید کرد: از سوی دیگر مجلس وظیفه قانونی و اختیاراتی هم دارد که باید توجه کند چون بالاخره برخی از این افراد(افراد کابینه) در مسایل مهمی که در کشور واقع شده و منافع ملی را درمعرض خطر قرار داده بود نقش داشتند و کمک کردندو اگر توبه هم کرده باشند توبه آنان عندالله ان شاالله پذیرفته است؛ براساس شاخص هایی که امامان انقلاب به ما داده اند نباید در مسند حساس قرار گیرند، اینجا دیگر جای مصلحت اندیشی هم نیست مطلب کاملا روشن است .

وی گفت: چندی پیش رهبرمعظم انقلاب شاخص هایی از جمله پاک دستی و نداشتن سابقه سوء را اعلام فرمودند و روی این نکته تاکید داشتند که باید میدان دار فرهنگ، تولید، سازندگی و از بن دندان معتقد به نظام اسلامی باشند. بنابراین این شاخص ها مهم است و مدنظر مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و گرنه در دل کار هزینه های خود مجلس بالا می رود .

عقب مانده های صهیونیست زبانی جز موشک نمی فهمند

بنابر گزارش ایرنا، احمد مطهری اصل، در خطبه های نماز جمعه تبریز هم اظهار کرد: زمانی صهیونیست‌ها مسجد را آتش می‌زدند و امروز کودک، جوان، زن و مرد را آتش می‌زنند و بدتر اینکه سران کشورها این جنایت‌ها را نمی‌بینند و ایران را که همیشه در کنار مردم غزه ایستاده به آرامش، صلح و خویشتنداری دعوت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان به روز صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: در زمان جنگ تحمیلی سیم خاردار هم به ما نمی‌دادند امروز در سایه رهبری مقام معظم رهبری و جوانان کشورمان به جایی رسیده ایم که موشک‌های 2 هزار کیلومتری و نقطه‌زن تولید می کنیم و کشورهای دنیا از اینکه ما این سلاح‌ها را داریم در تعجب و وحشت هستند.

مطهری اصل گفت: هر وقت حرف موشک به میان آمده صهیونیست ها به لانه های خود فرار کرده اند اما بدانید تا تلافی خون ملت غزه و فلسطین و شهید هنیه، همچنان در ترس خود غرق خواهید ماند.

رویکرد رئیس جمهور در انتخاب کابینه ستودنی است

حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: رئیس جمهور نشان داد که در انتخاب هیات دولت رویکرد سیاسی ندارد و انتقادها در این خصوص درست نیست.

وی بیان کرد: حفظ سرمایه اجتماعی دولت ارتباطی به جناح بندی‌ها ندارد و دولت اگر موفق شود مشکلات مردم را حل کند سرمایه اجتماعی حفظ می‌شود. مردم می‌خواهند نگرش سیاسی بر دولت حاکم نباشد و کسانی در راس کابینه باشند که بتوانند مسایل و مشکلات کشور را حل و فصل کنند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای هیات دولت باید به معنای واقعی کامل کابینه تخصصی باشند، اضافه کرد: شناخت از نظام مسایل اقتصادی کشور و حل گرفتاری و مشکلات مردم مهم‌ترین خواسته از کابینه است.

شعبانی موثقی، اعتراض‌ها نسبت به انتخاب کابینه پیشنهادی رئیس جمهور را جالب ندانست و آنرا سیاسی عنوان کرد و گفت: هدف رئیس جمهور تلاش برای حل مسایل و مشکلات کشور است.

وی با تاکید بر اینکه جریان‌های سیاسی باید کمک کنند تا دولت نسبت به حل مطالباتی که مردم دارند موفق باشد، خاطرنشان کرد: وظیفه همگان است که دولت را حمایت و پشتیبانی کنند.

امام جمعه همدان، شعار وفاق ملی و استفاده از افراد متخصص را مورد توجه همه مسوولان دانست و گفت: رئیس جمهور در تحقق این شعار و نیز رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، از افرادی که خط مشی سیاسی متفاوت دارند اما کارآمد هستند در کابینه خود انتخاب کرده است.

وی، تعیین شاخص‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری نسبت به دولت و مسوولان را مهم دانست و از مجلس شورای اسلامی خواست براساس همین شاخص‌ها، نسبت به رای اعتماد به وزرای پیشنهادی اقدام کند.

رئیس جمهور موضع محکمی در مبارزه با فساد داشته باشد

 سیدابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: ریاست جمهور همواره صحبت از وفاق ملی می‌کند و امروزه ضرورت دارد مجلس شورای اسلامی ضمن حفظ تعامل با دولت نسبت به شاخصه‌هایی که رهبر انقلاب برای انتخاب وزرا معین کردن دقت لازم را داشته باشد، مجلس نباید در همکاری با دولت افراط و تفریط داشته باشد.

وی افزود: ریاست جمهوری تاکید داشت که در انتخاب استانداران با نمایندگان استان همکاری خواهند داشت، نمایندگان باید توجه داشته باشند کسانی که در سابقه مدیریت خود در استان اشاعه فحشاء داشتند، جایگاهی در مدیریت استان نداشته باشند و این خواسته تمامی مردم انقلابی است که ریاست جمهوری موضع محکمی در مبارزه با فساد داشته باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در واکنش به شهادت اسماعیل هنیه فرمودند خون‌خواهی برای ایران محفوظ و انتقام یک حق قانونی و شرعی است، گفت: امروز شاهدیم رژیم صهیونیستی حدود 39 هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده در این راستا کشورهایی که امروز ایران را به خویشتن داری می‌کنند بدانند در جنایت‌های رژیم صهیونیستی سهیم هستند، زیرا اگر حمایت‌های انگلیس و آمریکا نبود اثری از این متجاوز وجود نداشت.

وی افزود: همه بدانند که تنبیه متجاوز قطعی است و با تدبیر انجام خواهد شد؛ همان‌طوری که قرآن می‌فرماید که از راهی که دشمنان فکر نمی‌کنند بر آن‌ها ضربه وارد خواهیم کرد.

مهدوی با اشاره به روز صنعت دفاعی تصریح کرد: امروز پیشرفت ایران در صنایع دفاعی موجب شده نقش‌آفرینی ویژه‌ای را در عملیات وعده صادق و عملیات عین‌الاسد شاهد باشیم.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر