خانم منصوریان! یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مبینا!

اظهارات شهربانو منصوریان و کنایه به درخواست مبینا نعمت‌زاده،برایم خیلی عجیب بود.

خانم منصوریان! یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوز به مبینا!

شهربانو منصوریان و حمله به مبینا نعمت زاده! اصلا الان بحث سر درخواست درست یا غلط نعمت زاده که گفته می خواهد پزشکی بخواند نیست،بحث سر این است کسی دارد از درخواست مدال آور المپیک انتقاد می کند که در این 40 سال از عمر ورزشی(به گفته خودش)مدام در تمرین بوده و صبح و شب را در باشگاه گذرانده.انگار که یکی مثل مبینا نعمت زاده در خانه خورده و خوابیده و یک شب رفته پاریس مدال برنز المپیک گرفته و برگشته! دم شما گرم،تمرین کرده اید،مدال گرفته اید و نانش را هم خورده اید.حال سوال مهمی که پیش می آید این است که شما به عنوان پیشکسوت ورزشی چرا باید درخواست یک نوجوان که شاید از سر سادگی یا هیجان و جوزدگی باشد را به باد تمسخر بگیرید و بیایید و در صفحه اینستاگرام تان از مدال های ریخته شده داخل گونی حرف بزنید؟یا بیایید و بگویید به شما هم سهمیه دندانپزشکی بدهند که دندانپزشک شوید و صبح بروید مطب و ظهر بروید خانه! انگار که دندانپزشکی رشته راحتی است و همه چیز به همین صبح مطب رفتن و ظهر بازگشت به خانه معطوف می شود.

خانم منصوریان چند نکته را به شما عرض می کنم؛به شما و سایر ورزشکارانی که در طول همه این سال ها جوایز متعددی گرفته اند و حالا که نوبت به بقیه رسیده،انگار که استخوان لای زخمشان رفته.اصلا گیریم که به مبینا سهمیه دانشگاه هم بدهند که نمی دهند(از بیخ و بن تکذیب شد)چه چیزی به شما اضافه یا از شما کم می شود؟

کسانی که ذینفع هستند(محصلین،پزشکان و دانشجویان پزشکی و ...) در روزهای گذشته حسابی به این درخواست واکنش نشان داده اند و قرار هم نیست اتفاقی در این زمینه بیفتد.

نکته اول:شما کلی مدال دارید و برای این مملکت افتخارآفرینی کرده اید.گفتم دستتان هم درد نکند،اما منتش را سر مردم نگذارید.آیا حاضر هستید هر آنچه که از راه ورزش و به طبع آن شهرت در آورده اید را بدهید و مثل مبینا نعمت زاده درخواستی مشابه داشته باشید؟مبینا تازه اول راه است و هنوز مثل خیلی از قهرمان ها و مدال آوران یاد نگرفته که چطور از قبل این شهرت و محبوبیت برای خودش اندوخته کند.

نکته دوم:اگر راستش را می گویید بیایید مثل همین شمارشی که برای مدال های توی گونی ریخته تان کردید،منابعی که در طول این چهل سال به شما کمک کرده اند(جوایز و پاداش ها را می گویم) را هم لیست کنید.طبیعتا شما هم از قبل همین ورزش و مدال آوری ها به شهرت رسیدید که به قول عامیانه حالا دارید نانش را می خورید.آیا کسی گفته که چرا به خواهران منصوریان فلان چیز را داده اید و به ما نداده اید؟

نکته سوم:از مدال المپیک آسیایی حرف زده اید و با اطمینان از این گفته اید که اگر به المپیک می رفتید قطعا برای ایران مدال می گرفتید.این هم از آن اظهار نظرهای عجیب است.از کجا اینقدر با اطمینان حرف می زنید که درالمپیک تابستانی قطعا مدال می گرفتید؟ضمن اینکه خودتان هم می دانید ارزش مدال المپیک بسیار بالاتر از المپیک آسیایی است.در المپیک تمام نخبه ها و چهره های برتر ورزش جهان به صورت گلچین شده وارد گود می شوند و به همین دلیل است که هم مدال آوری در آن سخت است و هم مدالی که کسب می شود بیشترین ارزش را دارد.

نکته چهارم:خواهر عزیز از خانواده منصوریان! هنوز یادمان نرفته که چطور فضای مجازی را پر کرده بودید از اینکه اداره مالیات می خواهد از شما خواهران به دلیل تبلیغ در فضای اینستاگرام مالیات بگیرد. حرف شما خواهران این بود که بلاگر نیستند و اگر هم کسب درآمدی دارید نباید مالیاتش را بدهید!نمی دانیم ته آن قصه و گرفتن مالیات به کجا رسید اما قصه اینجاست که شما سعی داشتید با استفاده از شهرت خودتان و اثبات اینکه بلاگر نیستید،مالیات تبلیغ هایی که در اینستاگرام انجام می دادید را نپردازید.در صورتی که این قانون جدیدی بود که برای افراد مشهور و آنهایی که در این فضا تبلیغ می کنند گذاشته شد تا ما به ازای تبلیغی که انجام می دهند را در قابل مالیات پرداخت کنند.درست یا غلط بودن این اتفاق هم واقعا ارتباطی به ما ندارد نکته اینجاست که اگر یک چیزی قانون می شود نباید فرقی بین پزشک و سیاستمدار و ورزشکار و....برایش قائل باشند.

نکته آخر هم اینکه؛هر آنچه از طریق ورزش و کسب شهرت به دست آورده اید نوش جان تان.گوارای وجود.زحمتش را کشیده اید.از تبلیغ ملک و املاک در ترکیه گرفته تا قرص ها و مکمل های ورزشی و ... همه آنها قطعا حق شماست و برازنده تان.چون تلاش کردید و به آن رسیده اید.حرف این است حالا که رطب را خورده اید چرات آن را از دیگری و در ابتدای ورزش حرفه ای با یک مدال المپیک منع می کنید؟به مبینا که سهمیه پزشکی نمی دهند و به نظر شخصی من هم یک درخواست خیلی عجیب بود اما اجازده بدهیم این دختر نوجوان کیف مدالی که کسب کرده را ببرد.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر