گزارش تصویری؛ طراحی کابین این خودرو به تنهایی ۲ سال به طول انجامید!

مدل سفارشی رولزرویس فانتوم با طراحی چشم‌نواز معرفی شد. تنها ۱۰ دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد.

گزارش تصویری؛ طراحی کابین این خودرو به تنهایی 2 سال به طول انجامید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، رولزرویس دست‌پر به هفته‌ی خودرو مونتری آمده است و پس از رونمایی از نسخه‌ی سفارشی اسپکتر از مدل سفارشی سدان فوق لوکس فانتوم با عنوان Scintilla رونمایی کرد.

فانتوم سینتیلا با الهام از نشان ایستاده‌ی روی کاپوت (روح اکستازی) از طرح سفارشی دو رنگ بهره می‌برد. نیمه‌ی بالایی بدنه به رنگ Andalusian White و نیمه‌ی پایینی به‌رنگ Thracian Blue مزین است.

نشان روی کاپوت فانتوم سینتیلا از سرامیک ساخته شده است، کلود جانسون، مدیرعامل وقت رولزرویس در سال 1910، از مجسمه‌ی مرمری یونانی که در سال 190 قبل از میلاد ساخته شده بود، برای خلق روح اکستازی الهام گرفت.

چشمگیرترین بخش طراحی فانتوم سینتیلا به کابین آن بازمی‌گردد. رولزرویس می‌گوید بیش از دو سال و نیم طول کشیده است تا کابین این خودرو را توسعه دهد. سقف ستاره‌ای نمادین رولزرویس اکنون الگویی سفارشی دارد. در مجموع 633 هزار دوخت و 36 الگوی گلدوزی شده روی درها و صندلی‌ها وجود دارد.

در داشبورد فانتوم سینتیلا، یک اثر هنری به نام Celestial Pulse وجود دارد که مجموعه‌ای از هفت نوار آلومینیومی و سرامیکی است که در یکدیگر تنیده شده‌اند.

رولزرویس، فانتوم سینتیلا را تنها به تعداد 10 دستگاه تولید می‌کند و همه‌ی آن‌ها از همین حالا فروخته شده‌اند. قیمت خودرو مشخص نیست؛ اما به‌گفته‌ی رولزرویس یکی از گران‌ترین فانتوم‌های تولیدی محسوب می‌شود.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر