برنامه های این وزیر پیشنهادی پزشکیان به اتفاق آراء تایید شد

عضو کمیسیون کشاورزی گفت: نوری‌قزلجه از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی دارد و کمیسیون کشاورزی به اتفاق آرا برنامه‌های نوری‌قزلجه را تایید کرد.

برنامه های این وزیر پیشنهادی پزشکیان به اتفاق آراء تایید شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیمان فلسفی در آستانه برگزاری جلسات رای اعتماد به کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان رئیس جمهور، در ارزیابی خود از برنامه‌های «غلامرضا نوری قزلجه» وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: نظر من درباره وی کاملاً مثبت است؛ وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی جزو افرادی است که هم تجربه کار کشاورزی دارد و هم کشاورز زاده و روستازاده است.

بنابر گزارش مهر، وی افزود: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هم تحصیلات مرتبط با بخش کشاورزی دارد و هم وزارت جهاد کشاورزی را خوب می‌شناسد و در هم در این زمینه خوب کار کرده است.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، پردیس، ری و شمیرانات بیان کرد: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی سه دوره در کمیسیون کشاورزی به عنوان نماینده مردم ایفای نقش کرده و اکنون برای هدایت این وزارتخانه معرفی شده است.

فلسفی خاطرنشان کرد: آقای نوری برنامه و نگاه تحولی خوبی دارد و از جمله وزرای پیشنهادی است که رای بالایی داشته و می‌تواند اعتماد نمایندگان مجلس را به خود جلب کند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی در هفته‌ای که گذشت، پس از استماع برنامه‌های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، در یک رای گیری به اتفاق آرا به او رای مثبت دادند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر