پزشکیان با کت و شلوار به مجلس آمد /گعده نمایندگان در اطراف وزرای پیشنهادی /حواشی بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی

اولین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم درحال برگزاری است.

پزشکیان با کت و شلوار به مجلس آمد /گعده نمایندگان در اطراف وزرای پیشنهادی /حواشی بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز (شنبه 27 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، بررسی خط مشی و برنامه کلی رئیس‌جمهور در مورد کابینه و رسیدگی به صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی در دستورکار قرار گرفت؛ جلسه‌ای که موجب شد تا رئیس‌جمهور که زمانی بر صندلی‌های بهارستان تکیه زده بود، مجدداً از پاستور به بهارستان آمده و از کابینه خود دفاع کند.

بنابر روایت مهر، با به صدا در آمدن زنگ آغاز جلسه علنی مجلس، درب صحن بهارستان به روی خبرنگاران باز شد؛ یک ردیف صندلی در مقابل جایگاه هیأت رئیسه برای حضور وزرای پیشنهادی و کابینه تعبیه شده بود که کاملاً آنها را از صندلی‌های بهارستان‌ نشینان جدا می‌ساخت.

رئیس‌جمهور هم از آغازین لحظات شروع به کار مجلس در صحن علنی حاضر شد و محمدباقر قالیباف به وی و وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم خیر مقدم گفت.

هر از چند گاهی برخی از نمایندگان به دور یکی از وزرای پیشنهادی گعده زده و با وی به گفت‌وگو می‌پرداختند. علاوه بر وزرای پیشنهادی، افرادی همچون محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور و علی طیب‌نیا، مشاور عالی پزشکیان نیز در این جلسه حضور داشتند.

مسعود پزشکیان که این بار کت و شلوار بر تن داشت، پس از قرائت قرآن مجید و دستور علنی صحن، به پشت تریبون جایگاه ناطقان مجلس رفت و در ابتدای اظهارات خود مجدداً بر این نکته تاکید کرد که «دولتش، دولت وفاق ملی است.»

رئیس‌جمهور در جریان سخنرانی خود در صحن مجلس و درباره برخی از موضوعات، باز هم به نهج‌البلاغه استناد کرد.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان