برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده نکنید!

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در بسیاری از کشورها بدون استفاده از هیچ گونه فیلتر شکنی می توان از آن استفاده کرد و به کسب درآمد پرداخت. همچنین اینستاگرام به این صورت است که قابلیت هایی برای تبلیغات محصولاتی دارد که می توانید آن ها را به فروش برسانید.

برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده نکنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، در این مقاله ما قصد داریم به این موضوع بپردازیم که برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده نکنید پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا در این خصوص نکات بسیار مهمی را خدمت شما عزیزان مطرح سازیم.

چرا نباید برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده کنیم؟

استفاده از فیلتر شکن ممکن است در نگاه اول ضرر خاصی برای اینستاگرام نداشته باشد ولی یکی از مهم ترین معایبی که می تواند داشته باشد این است که به طور مرتب آی پی شما تغییر می کند. این تغییر آی پی توسط هوش مصنوعی اینستاگرام ممکن است تشخیص داده شود و حساب شما را به طور کامل مسدود کند.

با این حال تصور کنید که شما قصد دارید یک ویدیو و یا حتی یک عکس را در پیج اینستاگرام خود آپلود کنید، ممکن است سرعت اینستاگرام در هنگام آپلود بسیار پایین بیاید. استفاده از فیلتر شکن نه تنها فقط برای اینستاگرام ضرر دارد بلکه برای افرادی که یوتیوبر هستند نیز می تواند مشکلاتی ایجاد کند به طوری که ممکن است یوتیوب حساب شما را مسدود کند و در آن صورت شما باید به دنبال یک راه حلی باشید که دیگر از ضرر های استفاده از فیلتر شکن به طور کامل دوری کنید و این امر نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و توجه به آن خالی از لطف نخواهد بود.

با این حال باید بدانید که بهترین چیز در هنگام استفاده از اینستاگرام، استفاده از آی پی ثابت برای اینستاگرام است که حتی فیلترشکن هایی به صورت آی پی ثابت و یا وی پی ان هایی به صورت آی پی ثابت هستند که می توانند برای شما بسیار مفید باشند تا در هنگام استفاده از اینستاگرام دچار مشکل نشوید.

برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده نکنید!

بهترین راه حل برای استفاده از اینستاگرام چیست؟

همان طور که در یک پاراگراف قبلی به آن اشاره کردیم، بهترین راه حل برای استفاده از اینستاگرام، استفاده از آی پی ثابتی است که می تواند برای همیشه حساب اینستاگرام شما را حفاظت کند و شما به راحتی در اینستاگرام به جست و جو بپردازید.

استفاده از آی پی ثابت ویژگی های بسیار مخصوصی را به خودش اختصاص می دهد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم داشت:

  • اولین مورد این است ثابت بودن آی پی دیگر آی پی شما را تغییر نمی دهد. شما نه تنها می توانید از آی پی ثابت برای اینستاگرام استفاده کنید بلکه برای کلیه شبکه های احتماعی که فیلتر هستند استفاده از آی پی ثابت می تواند برای شما بسیار مفید باشد.
  • مورد دوم امنیتی است که می توانید از آی ثابت بدست آورید. این امنیت باعث می شود تا شما تا زمانی که پیج خود دسترسی دارید، به راحتی از اینستاگرام استفاده کنید و پست آپلود کنید و به جست و جو در اینستاگرام بپردازید. این امر نیز جز نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.
  • یکی دیگر از موارد مهم برای استفاده از آی پی ثابت این است که سرعت بسیار بالایی را می توانیم برای آن در نظر بگیریم. این سرعت بسیار بالا و البته ثابت، دیگر شما را منتظر نمی گذارد تا یک پست لود شود. سریعا پست مربوطه را برای شما لود می کند و به راحتی می توانید در اینستاگرام به جست و جو بپردازید. با این حال نکته مهم این است که هر چه سرعت آی پی ثابت بالاتر باشد، شما به راحتی می توانید در اینستاگرام به کسب و کار خود بپردازید و این امر بسیار مهمی نیز می باشد. همچنین امکان انتخاب لوکیشن آی پی دست خود شماس و میتوانید کشور دلخواه خودتون رو انتخاب کنید.
  • از دیگر موارد مربوطه پشتیبانی سایت ارائه دهنده است. در برخی مواقع وقتی شرکت و یا وبسایتی آی پی ثابت به شما ارائه می دهد، ممکن است در برخی موارد با قطعی مواجه شوید. در این صورت در کمترین زمان ممکن می توانید با بخش پشتیبانی مربوطه تماس بگیرید تا مشکلات مربوط به آی پی ثابت شما را به طور کامل حل کنند. همچنین این کار می تواند، باعث شود تا شما با اعتماد بیشتر از آی پی ثابت استفاده کنید.
  • داشتن قابلیت کیل سوییچ یکی دیگر از جذابیت های آی پی ثابت است. با فعال بودن این قابلیت زمانی که آی پی شما دچار قطعی شود دسترسی شما به طور کامل به اینترنت قطع می شود بنابراین حتی در زمان قطعی آی پی اصلی شما لو نمیرود و این موضوع برای حساب های کاربری پرمخاطب و حساس اهمیت زیادی دارد.
  • از دیگر مزایای آی پی ثابت این است که شما فقط به یک سرور وصل می شوید، و سریعا می توانید در فضای مجازی به جست و جو بپردازید ولی در صورتی که از فیلتر شکن استفاده کنید، شما می توانید به چندین سرور وصل شوید و همین امر می تواند تغییر آی پی را برای شما ایجاد کند و این تغییر آی پی جز آن دسته از مواردی است که از نظر امنیتی برای حساب های شبکه مجازی شما می تواند خطر ساز باشد، و امکان مسدود شدن حساب های شما را در تمامی شبکه های مجازی فیلتر شده به همراه خواهد داشت.

بررسی نکات دیگر

استفاده از فیلتر شکن زمانی میسر است که شما کار خاصی نمی خواهید با شبکه مجازی انجام دهید. ولی اگر دارنده یک کسب و کار هستید و چندین هزار فالوور دارید، شما باید از آی پی ثابت استفاده کنید تا برای همیشه حسابتان از خطر مسدود شدن به دور باشد و به راحتی بتوانید فعالیت های اقتصادی خود را به کار گیرید. با این حال نکته بسیار مهم دیگر این است که استفاده از آی پی ثابت از نظر اقتصادی می تواند بسیار به صرفه تر از فیلتر شکن برای شما باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما به بررسی این موضوع پرداختیم که برای اینستاگرام از فیلتر شکن استفاده نکنید و جزییاتش را نیز مورد بررسی قرار دادیم. با این حال باید در نظر داشته باشید که استفاده از فیلتر شکن می تواند حساب شما را در اینستاگرام مسدود کند. استفاده از آی پی ثابت می تواند این خطر را برای شما به طور کامل از بین ببرد.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان