ماجرای زن ۳۸ ساله چینی که به خانه سالمندان رفت!

زنی ۳۸ ساله در چین، بعد از اینکه بر اثر کار زیاد بیمار شد، تصمیم گرفت با زندگی در خانه سالمندان از هیاهو و سرعت زندگی خود بکاهد.

ماجرای زن 38 ساله چینی که به خانه سالمندان رفت!

نادیا زکالوند: خانم یانگ فیلمنامه نویس است و در صنعت سینما و تلویزیون 11 سال سابقه کار دارد. برنامه کاری او چنان سنگین و طاقت‌فرسا بود که مدتی پیش او را بیمار و راهی بیمارستان کرد. پزشک موقع درمان خانم یانگ، از او خواست که به خودش استراحت دهد، در غیر اینصورت به بیماری‌های شدیدتری مبتلا خواهد شد.

این زن 38 ساله به دنبال مکانی آرام برای استراحت بود و از آنجایی‌که هر دو پدر و مادر او فوت کرده‌اند و او فامیل نزدیک دیگری ندارد، تصمیم گرفت مدتی را به خانه سالمندان برود و در آنجا با آرامش خاطر استراحت کند و از سرعت بالای زندگی‌اش بکاهد.

خانم یانگ می‌گوید، به دو دلیل اصلی خانه سالمندان را انتخاب کرده است. اول اینکه، می‌خواسته بداند آیا خانه سالمندان به همان بدی و کسل‌کننده‌ای است که از آنجا یاد می‌شود و دوم اینکه، می‌توانسته مدتی در مکانی آرام زندگی کند و با وجود مراقبت‌های بهداشتی و مصرف رژیم غذایی سالم، سلامت خود را به‌دست آورد.

ماجرای زن 38 ساله چینی که به خانه سالمندان رفت!

او پیش از بیماری، ساعت‌های متمادی در شبانه‌روز بیدار می‌مانده و شب‌ها خواب راحتی نداشته است تا سرانجام به بیمارستان می‌افتد. اما خانم یانگ اکنون ساعت 9 شب می‌خوابد، صبح‌های زود بیدار می‌شود و پس از صرف صبحانه کتاب می‌خواند، داستان می‌نویسد و خاطرات سالمندان این خانه سالمندان را ثبت می‌کند. احساس دلتنگی و خستگی مواردی هستند که هرگز به سراغ خانم یانگ نمی‌آیند.

او در این مدت 3 ماهه که در خانه سالمندان است،‌ یاد گرفته موقع بیرون رفتن از این خانه، همانطور سالم زندگی کند. به‌موقع بخوابد و بیدار شود، با دیگران در ارتباط باشد و مهم‌تر از همه بیش از حد به آینده فکر نکند.

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان