از علاقه زیاد به ماساژ و دی‌جی شدن تا کمک مالی به اطرافیان!

الکسی گندوز دروازه‌بان جدید و الجزایری تیم پرسپولیس علاقه زیادی به دی جی شدن دارد!

از علاقه زیاد به ماساژ و دی‌جی شدن تا کمک مالی به اطرافیان!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پرسپولیس بعد از جدایی جنجالی علیرضا بیرانوند، هفته‌های زیادی را در جست‌وجوی دروازه‌بان جدید سپری کرد و در نهایت آلکسیس گندوز مراکشی، در اردوی ترکیه به جمع شاگردان گاریدو ملحق شد.گندوز با وجود اینکه در دو بازی ابتدایی نتوانست کلین شیت کند، نمایش خوبی داشت و بارها با واکنش‌های خوبش مانع از گل خوردن تیمش شد.

در گزارش خبرورزشی آمده است:گندوز الجزایری که سابقه بازی در فرانسه را هم دارد، در چند دیداری که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته نشان داده که جانشین مناسبی برای بیرانوند است. در مورد سوابق بازی گندوز مطالب زیادی نوشته شد. در این گزارش اما می‌خواهیم مواردی از زندگی شخصی و فوتبالی گندوز را بررسی کنیم که کمتر به آن‌ها پرداخته شده است.

ستاره پرسپولیسی‌ها اخلاق جالبی دارد. او به شدت کم حرف و آرام است. حاشیه را دوست ندارد و از آن فراری است. الکسیس سعی می‌کند همه تمرکزش را روی فوتبال و خانواده اش بگذارد و از هرگونه حاشیه دوری می‌کند. او هنوز خیلی با همبازیان جدیدش صمیمی نشده و کمتر می‌تواند با آن‌ها ارتباط برقرار کند.

خانواده الکسیس هنوز به ایران نیامدند و گندوز تلاش می‌کند هرچه زودتر خانواده اش را به ایران بیاورد. نکته جالب در خصوص گندوز این است که او علاقه زیادی به موسیقی و شغل دی جی ای دارد. او با چندین دی جی مطرح رفاقت دارد و کارهای آن‌ها را دنبال می‌کند. گلر الجزایری پرسپولیس همچنین از نظر مالی کمک زیادی به دوستان و اطرافیان نزدیک خود می‌کند و به نوعی هوای آن‌ها را دارد. همچنین جالب است بدانید یکی از تفریحات مورد علاقه گندوز ماساژ گرفتن است و او هر زمان فرصت کند برای ریلکس کردن به سالن‌های ماساژ می‌رود. 

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان