برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه ۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان

۱۷ هزار و ۷۰۰ نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان، ورود خود به دنیای تحصیل را در روزهای پایانی شهریور جشن می‌گیرند.

برگزاری جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها ویژه 17 هزار و 700 نوآموز پیش‌دبستانی و دانش‌آموز کلاس‌اولی استان سمنان

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، آرزو مرادی‌نسب معاون آموزش ابتدایی سمنان از برگزاری دو جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها به‌ترتیب ویژه نوآموزان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان کلاس‌اولی استان در روزهای پایانی شهریور 1403 خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید با هدف ایجاد محیطی آرام، بانشاط و یادگیرنده در مدارس، تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی مدارس با تاکید مدیرکل آموزش و پرورش استان بر اهمیت اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح ملی «پروژه مهر» و بازگشایی موفق مدارس در راستای اهداف اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

 وی افزود: برای شروع موفق در سال تحصیلی و ضرورت برنامه‌ریزی مستمر، تهیه نقشه راه، انجام دقیق کارها و نظارت ریزبینانه بر امور، جشن غنچه‌ها ویژه 7 هزار و 500 نوآموز پیش‌دبستانی، روز سه‌شنبه 26 شهریور و جشن شکوفه‌ها ویژه 10 هزار و 200 دانش‌آموز پایه اول نیز روز سه‌شنبه 27 شهریور سال جاری به‌طور هماهنگ در سراسر استان برگزار خواهد شد.

 معاون آموزش ابتدایی استان سمنان تاکید کرد: مدیران مدارس باید به‌منظور برگزاری نشست توجیهی‌تبیینی ویژه والدین دانش‌آموزان پایه اول، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را با هدف آمادگی والدین برای همراهی در شهریورماه انجام داده و ضمن برگزاری نخستین جلسه شورای معلمان، برنامه عملیاتی سال تحصیلی خود را برای آن‌ها تبیین کنند.

 مرادی‌نسب در پایان سخنانش تصریح کرد: برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای 3000 معلم ابتدایی استان از مرداد ماه آغاز شده و تا نیمه‌ی اول سال تحصیلی 1404-1403 ادامه خواهد داشت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان