یاسین سلمانی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

یاسین سلمانی در مورد شرایط خود در تیم گاریدو صحبت کرد.

یاسین سلمانی از پرسپولیس جدا می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حاشیه جشن 60 سالگی این باشگاه گفت: خیلی خوشحالیم که اینجاییم و توانستیم 60 سالگی پرسپولیس را جشن بگیریم و آن بازی معروف 6تایی‌ها.

او در مورد شرایط خودش بعد از مصدومیت گفت: متاسفانه فصل پیش آنطور که می‌خواستم نشد و امیدوارم این فصل بتوانیم کنار هم بهترین‌ها را خلق کنیم.

سلمانی در مورد شرایط رقابت پرسپولیس در آسیا گفت: تیم‌های عربستانی، اماراتی و قطری مثل قبل نیستند و بازیکنان با کیفیتی جذب کردند. ما هم باید از شرایط میزبانی‌مان استفاده کنیم و در استادیوم آزادی با صدهزار نفر بازی کنیم. ما دوست داریم کنار هواداران‌مان بازی کنیم و یار دوازدهم ما هواداران هستند. از مسئولان باشگاه خواهشمندم شرایطی فراهم کنند که پیش هواداران بازی کنیم.

او در مورد اینکه در چند بازی اول بازی نکرده گفت: هواداران به ما لطف دارند. ایشان بهترین شرایط تیم را می‌خواهند. هر تصمیمی آقای گاریدو بگیرند موظفیم به آن گوش کنیم و هر تصمیمی بگیرند به صلاح تیم است.

سلمانی در مورد بدنسازی سنگین شان گفت: خداوکیلی امروز خیلی فشار بود و خسته‌ایم. امیدوارم در ادامه فصل بهترین عملکردم را داشته باشم. بدنسازی واقعا سنگین است.

یاسین در مورد شایعه جدایی‌اش گفت: خودتان می‌گویید شایعه، اگر واقعیت بود الان اینجا نبودم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان