ضرب الاجل یک ماهه دادگستری جازموریان برای ساماندهی ورودی این شهر

رییس دادگاه عمومی جازموریان واقع در جنوب استان کرمان از برخورد با ترک فعل ادارات و ورود دستگاه قضایی به احداث و تکمیل  پروژه بلوار ورودی این شهرستان که به حال خود رها شده و موجب نارضایی مردم و وقوع تصادفات متعدد در این شهرستان شده است، خبر داد.

ضرب الاجل یک ماهه دادگستری جازموریان برای ساماندهی ورودی این شهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، محمدرسول مکران نژاد اظهار داشت: باتوجه به مطالبات مردم جازموریان پیرامون بلوار ورودی این شهر که چندین ماه است به حال خود رها شده، دستگاه قضا به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده است.

او اعلام کرد: عدم تکمیل این پروژه و عدم ساماندهی آن منجر به ایجاد گرد و غبار و ایجاد مشکل برای ساکنین اطراف این بلوار و همچنین کاهش دید رانندگان و وقوف تصادفات متعدد شده است.

وی اظهار کرد: در نشستی که با حضور شهردار و مسئولان جازموریان برگزار شد بر ساخت و تکمیل این بلوار تاکید و فرصت یک ماهه برای تکمیل آن برای شهرداری تعیین شد.

رییس حوزه قضایی شهرستان جازموریان هشدار داد: به منظور رفاه حال شهروندان چنانچه تا پایان شهریورماه این بلوار افتتاح نشود، علیه دستگاه های متولی به دلیل ترک فعل اعلام جرم خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان