نیشابور نشریه فرهنگی؛ علمی و هنری بزودی منتشر می‌شود

نشریه نیشابور با رویکرد شناسایی و معرفی چهره‌ها و شخصیت‌های صاحب‌رأی در حوزه علم و فرهنگ به‌زودی در گستره بین‌المللی منتشر می‌شود.

نیشابور نشریه فرهنگی؛ علمی و هنری بزودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نیشابور نشریه‌ای مستقل است که ضمن شناسایی بزرگان علم، فرهنگ و هنر ایران به‌ضرورت ترویج رشته‌های ایران‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی و اسلام‌شناسی تأکید می‌کند مبنای اصلی نشریه گفتگو، مناظره و گپ و گفت با اهالی فرهنگ و اندیشه است.

در تداوم شناسایی و معرفی چهره‌ها و شخصیت‌های صاحب‌رأی در حوزه علم و فرهنگ و با پیشینه طراحی و مدیریت رویداد «چهره‌های ماندگار» که طی یک دهه،240 شخصیت فرهنگی، علمی و هنری تجلیل و بازشناسی شدند؛ به‌زودی فصلنامه «نیشابور» با گستره بین‌المللی منتشر می‌شود. محمود اسعدی باتجربه بیش از سه دهه روزنامه‌نگاری علمی و عملی در دانشگاه و رسانه با همکاری اسرافیل شیرچی، فاضل جمشیدی و مهدی نوروز بر آن است تا ضمن یادآوری عظمت تاریخ و تمدن نیشابور که به‌زعم دکتر شفیعی کدکنی فشرده ایران است به رشته‌های ایران‌شناسی، زبان و ادب فارسی و اسلام‌شناسی بپردازد. گپ و گفت با استادان و نخبگان، مناظره و تبادل فرهنگی با کشورهای همسایه و جهان از برنامه‌های این فصلنامه است. انتشار مصاحبه‌های منتشر نشده از مفاخر و نام‌آوران معاصر چون محمدرضا حکیمی، محمدعلی اسلامی ندوشن، غلامحسین زرین‌کوب، محمدعلی جمال‌زاده، مهدی محقق، غلامحسین دینانی، محمدحسن گنجی، حسین بیک باغبان، کریستف بورگل، جیمز موریس، ویلیام چیتیگ، حسن حنفی، فریتز مایر، نقیب العطاس و... از برنامه‌های این نشریه است.

«نیشابور» نشریه فرهنگی؛ علمی و هنری بزودی منتشر می‌شود

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان