وزیر ورزش گردن گرفت / من مسئول شرایط استادیوم‌ها هستم

وزیر ورزش و جوانان در گفتگویی در خصوص پروژه استانداردسازی ورزشگاه‌ها و شرایط نامساعد استادیوم‌های ایران صحبت کرد.

وزیر ورزش گردن گرفت / من مسئول شرایط استادیوم‌ها هستم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در شرایطی که استادیوم آزادی در حال بازسازی است، دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد تا شرایط زمین این استادیوم نیز مورد توجه اهالی فوتبال قرار بگیرد و انتقادهای زیادی به آن وارد شود.

در گزارش ورزش سه آمده است:احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان، در خصوص شرایط استادیوم‌ها و اعتبار و بودجه موردنیاز برای این پروژه گفت: ما اصلا مشکل اعتبار نداریم. من یکی از کارهایی که در دستور کار خودم قرار دادم این است که استانداردسازی ورزشگاه‌ها بر اساس چارچوب‌هایی که AFC یا فیفا برای فوتبال می‌گذارد، انجام شود. اینها کار سختی نیست.

او با اشاره به مشکلات سیستم کمک داور ویدئویی گفت: اگر بخواهیم کارها را نصفه و نیمه انجام بدهیم، همین بحث‌ها را خواهیم داشت. باید یک هماهنگی بین بخش‌ها به وجود بیاوریم. بالاخره صداوسیما هم یک سری تکالیف دارد و مردم دوست دارند صحنه‌ها را به صورت شفاف ببینند. جنس VAR این است که مردم کاملا صحنه و دلیل تصمیم داور را ببینند. قطعا این اتفاق با تعداد دوربین‌هایی که صداوسیما دارد، امکان‌پذیر نیست و حداقل 16 دوربین می‌خواهد. ما نباید کار را نصفه و نیمه انجام بدهیم.

دنیامالی افزود: با توجه به اینکه ابتدای کارمان است، اشکالات را می‌پذیریم، ولی مطمئن باشید که یکی از برنامه‌های من این است که ورزشگاه‌های ما مثل آزادی به شرایط ایده‌آلی برسند. من در بازدیدی که من از ورزشگاه آزادی داشتم، دیدم که 500-600 نفر آنجا دو شیفت کار می‌کنند. ما نباید بحث کیفیت را فدای سرعت کنیم. من از گذشته در کار عمران بودم و می‌دانم این کارها سخت نیست. من برای چند ورزشگاه که بازی‌های لیگ آنجا برگزار می‌شود، جلسه گذاشتم و در حال رسیدگی به بحث چمن و نور و ... هستیم. مطمئن باشید که ما فضاهای در اختیارمان را متناسب با شرایط روز انجام می‌دهیم.

وزیر ورزش با اشاره به شرایط فولادشهر عنوان کرد: طبیعتا انتقادی به بازی تیم ملی و آن زمین باکیفیت می‌شود، درست است و من باید بپذیرم. من نمی‌توانم بگویم مال گذشته است و من تازه آمدم. من امروز آمدم و مسئول هستم و این انتقاد متوجه من هم هست. لذا این کارها را سامان خواهم داد و ان‌شاالله شرایطی را به وجود می‌آوریم که مردم از شرایط ورزشگاه‌ها راضی باشند، به خصوص آزادی که برای ما یک نماد است.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان