آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروآباد برگزار شد

طی مراسمی و با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان سروآباد معرفی شدند.

آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سروآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این مراسم محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تبریک هفته وحدت ، اظهار کرد: خدمت رسانی و خدمت گزاری به مردم افضل عبادات است و تلاش خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باید جلب رضایت مردم باشد.

دادستان مرکز استان کردستان بیان داشت : ملاک اصلی تمامی اقدامات در دستگاه قضایی ، اجرای عدالت است و اجرای عدالت با قانونمندی میسر است.

وی تصریح کرد : کشف جرایم یکی از وظایف کلیدی و دشوار دستگاه قضایی است و قاضی باید از دل خروارها تردید ، پندار و تزویر و صعوبت حق و حقیقت را کشف کند و در این مسیر از ضابطین قضایی خاص و عام کمک می گیرد که نقش بسزایی در تحقق وظایف دستگاه قضایی دارند.

وی مدیران ادارات اجرایی را به همیاری و همگرایی با دستگاه قضایی در جهت تحقق عدالت و کاهش جرایم فراخواند و افزود : با توجه به اعتقادات عمیق معنوی مردم این حوزه قضایی خوشبختانه آمار تشکیل پرونده قضایی و جرایم پایین است و عمده پرونده های قضایی در شهرستان سروآباد مربوط به اختلافات ملکی و حفر چاههای غیرمجاز است.

دادستان مرکز استان بر لزوم حل مشکل کم آبی سروآباد تاکید کرد و خاطرنشان ساخت : رودخانه سیروان بعنوان یک نعمت خدادادی کم بدیل به مردم این شهرستان عطا شده و ضرورت دارد تا با همکاری ادارات مربوطه استانی و شهرستانی با استفاده از پمپاژ آب از این رودخانه ، مشکل کم آبی این شهر رفع شود.

وی همچنین اضافه کرد : شهرستان سروآباد به لحاظ کشت بسیاری از محصولات جالیزی وضعیت مناسبی دارد ولکن باید واحدهای تولیدی با استفاده از دستگاههای فرآوری این محصولات به اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار برای مردم کمک کنند.

 در پایان ضمن تقدیر از زحمات فرهاد عاصمی ، عمران جهانی بعنوان رئیس جدید دادگستری سروآباد معرفی شد و  هادی دهنوی بعنوان دادستان جدید سروآباد معرفی شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان