ماهان شبکه ایرانیان

بیانیه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در پی شهادت سید حسن نصرالله

بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل فقید حزب الله لبنان بیانیه ای صادر کرد و تاکید نمود : خون شهید سید حسن نصرالله، چون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت ومشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پرنورتر از گذشته خواهد سوخت.

بیانیه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در پی شهادت سید حسن نصرالله

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛  متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»  
(آل‌عمران: 169)

بسیج دانشگاه ولی‌عصر (عج)، در پی جنایت رژیم صهیونیستی اسرائیل که منجر به شهادت سردار جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله شد، این اقدام ضدانسانی و ناجوانمردانه را به‌شدت محکوم می‌نماید.

رژیم غاصب اسرائیل با این اقدام وحشیانه بار دیگر نشان داد که هیچ احترامی برای حقوق ملت‌ها و رهبران مقاومت قائل نیست و در پی تخریب اراده‌ای است که علیه ظلم و اشغالگری ایستاده است.  

اما دشمنان اسلام و بشریت بدانند که خون شهید سید حسن نصرالله، چون خونی مقدس در رگ‌های مقاومت جریان خواهد یافت و مشعل مبارزه با ظلم و استبداد جهانی پرنورتر از گذشته خواهد سوخت.

ایستادگی و مقاومت مظلومان و آزادگان جهان با شهادت مردان بزرگی چون سید حسن نصرالله متوقف نخواهد شد، بلکه عزم ما برای مقاومت در برابر اشغالگری و ظلم، بیش از پیش قوی‌تر خواهد شد.  

شهادت این سردار بزرگ اسلام، نه تنها امت اسلامی، بلکه تمامی آزادگان و عدالت‌خواهان جهان را متحدتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن صهیونیستی خواهد کرد.

در پایان، از تمامی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان می‌خواهیم که در صفی واحد، این جنایت وحشیانه را محکوم کرده و رژیم غاصب اسرائیل را در تمامی صحنه‌های جهانی به‌عنوان دولتی تروریست معرفی نمایند.

روح مطهر شهید سید حسن نصرالله با سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش محشور گردد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته  

بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان