ماهان شبکه ایرانیان

پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران مسکن ملی در قالب تهاتر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: استفاده از نظام تهاتر برای تسهیل پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران مسکن ملی ضروری است.

پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران مسکن ملی در قالب تهاتر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «مهدی رجحانی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان که با حضور مسعود بیات منش سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد اظهارکرد: در دو سال گذشته پیشنهادات متعددی در حوزه نهضت مسکن ملی به وزارتخانه ارائه‌ کرده‌ایم، حدود 15 پیشنهاد داشتیم که برخی از آنها مؤثر واقع شده است.

وی افزود: یکی از مسائل مهم، جابجایی و تخصیص واحدهای آماده به افرادی است که امتیاز بالاتری دارند یا اختصاص واحدها به افرادی که توانایی پرداخت دارند، اما همچنان در این حوزه با چالش‌های حقوقی روبرو هستیم که حل نشده‌اند.

معاون عمرانی استانداری بیان کرد: در حال حاضر، برخی متقاضیان آماده پرداخت هستند، اما پروژه‌هایشان متوقف شده است. همچنین، در برخی موارد، واحدها آماده تحویل هستند، اما متقاضی توانایی پرداخت را ندارد و امکان جابجایی نیز فراهم نیست. این موضوع دو سویه است و هم دولت و هم متقاضیان آسیب می‌بینند.
 

پرداخت بدهی دولت به پیمانکاران مسکن ملی در قالب تهاتر

رجحانی تصریح کرد: مهمترین درخواست ما این است که واحدهای آماده به افرادی که توانایی پرداخت دارند، تحویل داده شوند و در این حوزه اقدامات حقوقی لازم صورت گیرد.

وی در ادامه به بدهی دولت به پیمانکاران نهضت مسکن اشاره کرد و گفت: مسئله بدهی دولت به پیمانکاران و تأخیر در پرداخت‌ها از چالش‌های جدی ماست.

معاون عمرانی استانداری  بیان کرد:  پیشنهاد ما استفاده از نظام تهاتر برای تسهیل این موضوع است تا پیمانکاران نقدینگی خود را حفظ کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان