راهنمایی آقای رایان رینولدز برای خرید یک ساعت شکیل

دانستن چند نکته برای انتخاب یک ساعت مچی باعث می‌شود تا مناسب ترین انتخاب را باتوجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انجام دهید

دانستن چند نکته برای انتخاب یک ساعت مچی باعث می‌شود تا مناسب ترین انتخاب را باتوجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید انجام دهید. بهتر است قبل از تصمیم به خرید، مشخص کنید چه انتظاراتی از ساعتتان دارید، کجا می‌خواهید آن را استفاده کنید یا از کجا باید آن را تهیه کنید. البته قبل از همه این موارد باید میزان بودجه تان مشخص شود، امروز می‌خواهیم با راهنمایی یکی از بازیگران معروف هالیوود آقای رایان رینولدز ساعت مورد علاقه خود را انتخاب کنیم. برای خواندن این راهنمایی جالب با بنیتا در ادامه همراه باشید.


افراد پرافاده اغلب می‌خواهند ساعت گران‌قیمت بخرند و برایشان مهم است که این ساعت جزییات دقیقه‌شمار آن چگونه است و دستبندهای آن از چه جیزی تشکیل‌شده است تا بتوانند بعد از خرید از آن تعریف کنند و پز آن را بدهند ولی رایان رینولدز جز این دسته از آدم‌ها نیست.
او در مصاحبه‌ای که با وبسیات جی کیو داشت گفت که: "من اصلا به این ویژگی‌ها اهمیت نمی‌دهم"، او به‌تازگی با برند ساعت پیاژه یک قرارداد امضا کرده که طبق آن قرارداد او سفیر جهانی این برند خواهد بود. وی در ادامه مصاحبه گفته است که: " من فقط به برخی ویژگی‌های خاص یک ساعت اهمیت می‌دهم یعنی ویژگی‌های سطح بالای عملی آن، انعطاف‌پذیری، نامحدود بودن و درعین‌حال می‌خواهم که زیبا و برازنده باشد."
او درحالی‌که به ساعت پیاژه بر روی مچ دستش اشاره می‌کرد گفت: "من می‌توانم با این ساعت در یک مراسم رسمی شرکت کنم و همچنین می‌توانم با این ساعت در یک پارک آبی با دخترم شنا کنم، این آن چیزی‌هایی است که من درباره ساعت به آن اهمیت می‌دهم."

 


حتی اگر شما 9350 دلار هم برای خرید یک ساعت ندارید (البته با خرید مدل‌های اس پولو خیلی برایتان ارزان‌تر هم تمام می‌شود)، ولی هنوز هم می‌توانید ساعتی را پیدا کنید که حداقل استانداردهایی که آقای رینولدز بیان کنید که دارد و شایستگی بودن بر روی مچ دست شمارا دارد. اینجا 4 نکته هست که آقای رینولدز برای خرید یک ساعت مناسب گفته‌اند و شما می‌توانید از آنها استفاده کنید:

1. می‌توانید همه‌جا ساعت را دستتان ببندید؟

رینولدز می‌گوید که: "در جامعه یک مرد برخلاف یک زن گزینه بسیار کمی برای استفاده از لوازم جانبی دارد. وقتی ما به یک مراسم یا هرجایی می‌رویم که چند نفر در آنجا حضور دارند، حالا به هر دلیلی، هر مرد یک یا دو لوازم جانبی را با خود به همراه دارد؛ یک حلقه ازواج و یک ساعت، پس ساعت باید درباره آن مرد حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و نشانگر صفات او باشد". راحت‌ترین راهی که می‌توانید یک ساعت خوب و مناسب مثل شلوارهای جین موردعلاقه خود برای پوششتان بخرید چیست؟ یک‌ ساعتی بخرید که بتوانید در اغلب زمان‌ها آن را در دست خود داشته باشید و همیشه  آن ساعت با تیپ شما ست باشد (چه در مراسم‌های رسمی، چه در هنگام ورزش، چه هنگام پوشیدنتی شرت و ...). این واقعا برای کسانی که هزینه خرید چندین ساعت برای مواقع مختلف را ندارند بسیار مهم است.

2. این ساعت چقد جان سخت است؟

رینولدز گفت که: "برای من ساعت باید یک‌چیز ماندگار باشد." به دلیل نزدیکی غیرقابل‌اجتناب و نقش آن در بیان تیپ شما باید در خرید آن خیلی دقت کنید و به بعضی از ویژگی‌های خاص جان سخت بودن مانند ضد خش بودن (جنس فولاد زد زنگ می‌تواند انتخاب خوبی باشد) باید خیلی توجه کنید.که درنهایت باعث می‌شود که شما یک ساعت عالی را صاحب شوید.

3. اگر تکنولوژی تغییر کند هم شما می‌توانید از این ساعت استفاده کنید؟

رینولدز درباره این سوال گفت که: "ساعت‌های هوشمند از عهده این کار بر نمی‌آیند، یک‌بار من یکی از آن‌ها را آزمایش کردم و متاسفانه با ساعت به‌وسیله پرتاب آن به سمت یک دیوار آجری خداحافظی کردم و فکر نکنم که آن ساعت جان سالم بدر برده باشد. و وقتی‌که یک ساعت مکانیکی نمی‌تواند به شما بگوید که در طول روز چقدر کالری سوزانده‌اید حتما یک سودهایی هم دارد که با تغییر فنّاوری هم عاید شما می‌شود."


4. ساعت شما می‌تواند برای چند سال تازگی خود را حفظ کند؟

رینولدز تصمیم دارد که ساعت مدل پولو اس خود را به دخترش جیمز تقدیم کند، و حروفی از نام دخترش در پشت قاب هک شده‌اند. رینولدز گفت که : "دخترم همیشه این ساعت را دوست داشته و آهسته به صفحه آن ضربه می‌زند و فکر کنم که دارد مالکیت خود نصبت به آن را به اطرافیانش دیکته می‌کند و با خود می‌گوید که این ساعت یک روز مال من خواهد شد.مطمنم."

ظاهرا این بازیگر در زندگی واقعی خود ساعت‌های زیادی مانند این ساعت را داشته است. او می‌گوید که: "پدرم 40 سال است که یک ساعت را دست دارد و هنوز که هنوز است این ساعت مانند یک روز روشن زمان را نشان می‌دهد و مثل روز اول کار می‌کند. من پدربزرگم را ندیده‌ام ولی با داشتن ساعت WWII  وی در کنار خودم احساس می‌کنم که قسمتی از او هنوز در کنار من است. ساعت‌ها یک نوع نیروی جادویی دارند و یک عنصر معنوی هستند و گاهی اوقات که به آن‌ها فکر می‌کنم متوجه می‌شوم که واقعا آن‌ها دست‌کم گرفته‌شده‌اند."

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر